Cari Blog Ini
Rabu, 2 September 2026
Isnin, 31 Ogos 2026
Tomyam putih + telur rebus
Assalamualaikum semua. Malam ni rabia masak tomyam putih dan telur rebus untuk ayah sahaja. Rabia tak makan telur rebus. Suka telur goreng 😂.
Nanti nak goreng ayam kfc for rabia .
Tomyam putih versi rabia. Ayah ni seorang vegetarian .Suka makan sayur .
Pencinta sayur .
Kenduri kahwin
Assalamualaikum semua.. Pagi tadi lepas subuh pergi kedai dulu beli makanan . Lepas tu makan makan di kedai. Balik rumah . Siram pokok menyapu kawasan luar rumah .
Lepas tu spray minyak wangi sikit touch up makeup balik . Terus pergi kenduri kahwin .2 kali menambah nasi minyak dan minum cendol la .
Kalau kenduri kahwin rabia nanti ..Rabia berangan dah nak bagi handwash dan bunga telur .Hehe. Jodoh mana jodoh . Takapa jodoh akan datang nanti tu .
Sabtu, 29 Ogos 2026
Cafe hunting today
Nasi ayam rabia
Jumaat, 28 Ogos 2026
Barang shopee sampai dah
Khamis, 27 Ogos 2026
Nasi goreng kicap
Sampai dah casing kunci kereta
Selasa, 25 Ogos 2026
Jalan jalan
Assalamualaikum semua.. Hari ini cuti .So rabia ajak sepupu dan ayah pergi jalan lah. Boleh gaji pula. So beli la apa yang patut kan .
Terima kasih sepupu belanja coolblog.
Rabia beli perfume di ajees kurma.
Best dapat jalan jalan hari iniiiii .. Cuti hari ini dapatlah release tension . Dapat keluar pun bahagia dahh rasanyaaa.
Hari gaji
Assalamualaikum semua. Boleh gaji dah hari ini .. So esok cuti . Pergi bank ambil duit gaji .
Macam biasalah ada simpan, ada gunakan duit untuk keperluan diri .
Alhamdulillah dapat gaji..Syukur alhamdulillah.Kena berjimat la juga nya .
Start nak shopping la pulaa...Hehehe...Ada simpan..simpan.yang berbelanja suku la pula.
Sabtu, 22 Ogos 2026
Mcts Penarik Kuala Terengganu
Assalamualaikum semua... Hari ini pergi jalan jalan ke Penarik ..Makan makan dan jalan jalan la. Sajalah nak release tension .
Rabia makan nasi ayam geprek , strawberry milkshake untuk rabia . Lepas makan nasi makan la sotong celup tepung,keropok dan bebola ikan .
Selfie la duluuu ...
Terima kasih ayah belanja .Semoga dimurahkan rezeki ayah sihat tubuh badan .
Bestlah dapat makan makan jalan jalan..















































