Search This Blog

Dikuasakan oleh Blogger.

Maggi tomyam

Mac 27, 2021
 Assalamualaikum. Kelmarin rasa macam tak sihat je. Last last rasa nak makan maggi. Maggi . Dan umi masih simpan perencah tomyam tu.  Nak te...Read More

Yeay jadi pun

Mac 26, 2021
 Hi assalamualaikum semua. Hehe. Jadi pun. Nak kena cas lagi jam tu. Alhamdulillah 😍 Yeayyy. Hehe. ❤ Lawa kan pink jam ni. Rabia ni kan suk...Read More

Henna time

Mac 25, 2021
 Hai assalamualaikum semua. Hehe. Alhamdulilah tahniah kawan ku yang sudah kahwin pada hari ini. Esok i pergi kenduri kahwin . So semalam ra...Read More

Simpan duit

Mac 23, 2021
 Assalamualaikum semua. So jom la kita start menabung .  Ini cara terbaru la rabia buat. Tengok content dekat tiktok baru baru ni.  Sediakan...Read More

Shopee 4.4

Mac 23, 2021
 Assalamualaikum semua. Pagi ni nak keluar sekejap. Nak beli beli lah pulak. Tengok shopee pun semalam. Nak beli lah jam kalori tu. Rabia pi...Read More

Egg sandwich

Mac 22, 2021
 Assalamualaikum semua. Petang petang ni rasa nak makan egg sandwich. Apa lagi rabia ni terus buat la. Cili hijau ✅💚  Bahan bahan sangat la...Read More

Lipat baju

Mac 20, 2021
 Assalamualaikum semua. Pagi tadi rabia lipat baju. Lepas tu umi puji pandai dah lipat baju. Hehe.  Tu baju rabia. Skirt pun ada. Hehe. Kala...Read More