Cari Blog Ini

Khamis, 17 Julai 2025

Beli hadiah

Julai 17, 2025 4 Comments

 Assalamualaikum semua. .. Rabia belikan hadiah kepada isteri sepupu rabia. Sepupu rabia lelaki. Ni hadiah birthday untuk isteri dia. 

Rabia pilih berus makeup la. 

Pink barbie gituu . 

Orang perempuan memang suka warna pink kannn . 

Suka la berus makeup ni kan . 




Cantikkk kannn? Rabia pula berkenang hehe. 

Pinkkkk gituuuu . 

Happy birthday effa 🌷🎁. 

Semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki sentiasa. 


Sabtu, 12 Julai 2025

Makanan untuk kiki

Julai 12, 2025 6 Comments

 Assalamualaikum semua. Setiap kali pergi kedai makan. Mesti bungkus makanan untuk si Kiki ni . 


Ayam dari lauk gulai ayam , ikan , ayam dari mee goreng pun ada. 

Alhamdulillah kiki datang la . 

Suka betul dia dapat makan . 


Rezeki awak ya Kiki 😘

Jinak betul si Kiki ni . 

Awak doakan saya tau semoga sihat sentiasa. 


Jumaat, 11 Julai 2025

Makan malam

Julai 11, 2025 3 Comments

 Assalamualaikum semua. Malam ni baru start lapar. Sedangkan petang tadi dah makan biskut. 

Biasalah tengok apa ada dalam peti sejuk tu. 

Telur . 

Goreng kan jelah dan cicah sos mayonis. Sedap jugakk makan macam ni pun. Kenyang dah .. 



Shopping

Julai 11, 2025 3 Comments

 Assalamualaikum semua.. Shopping dengan ayah tadi. Pergi mydin mall je. 



Best dapat shopping macam ni dengan ayah . 

Nanti nak jalan jalan shopping macam ni lagilah . 

My terapi la ni . 

Nak happy happy je. 

Setiap hari jumaat atau sabtu ni kitaorang shopping. 

Kalau masih ada lagi barang dapur tu tak shopping la. 


Selasa, 8 Julai 2025

Masak di taska

Julai 08, 2025 4 Comments

 Assalamualaikum semua. Cucur bawang kawan rabia tolong buatkan balik. Terlebih air la pulak rabia adun tadi. 

Tapi nasi goreng dan nasi minyak ayam masak kurma rabia masak ya . 

Tengok resepi nasi minyak rabia tengok di tiktok khairul aming je. 

Pewarna tu rabia saja letak kan je. 










Jadi dahhh tuuu ... 

Nasi minyak 


44.1 kg

Julai 08, 2025 1 Comments

 Assalamualaikum semua. Rabia timbang berat pagi tadi belum makan minum lagi masa tu. 

Turun lah jugak. 

Nak kena naikkan balik berat badan ni . 


44.1 kg 

You berat berapa ya? 

Isnin, 7 Julai 2025