Cari Blog Ini
Selasa, 2 September 2025
Masak nasi goreng + ayam kfc homemade
Assalamualaikum semuaa ..Hari ini rabia masak Nasi goreng dan ayam kfc homemade .
Bawak bekal dan untuk ayah makan sekali . Ayah cakap dua Kali makan nasi goreng rabia hari ini .Alhamdulillah .
Bangun awal pagi tadi 4.58 am tauuu masak semua ni. Lepas tu settle masak sementara tunggu waktu subuh . Rabia tidur sekejap .Lepas solat subuh makan makan dan sambung tidur balik sebab shift lewat hari ini .
Esok off masak la .
Ayah beli Ayam bismi so rabia goreng ayam kfc homemade la .
Sedappp .
Isnin, 1 September 2025
Beli baju tidur
Ahad, 31 Ogos 2025
Masak pada waktu petang
Assalamualaikum semua. Petang ni rabia goreng pau kacang dan juga cucur bawang .
Sos mayonis + sos cili so jadilah warna macam tu sos nyaa .
Sedap alhamdulillah .Best dapat masak hari ini.
Suka tengok ayah makan .
Ada lagi cucur bawang dan kuih pau kacang tu.Boleh la makan pagi esok sebelum pergi kerja .
Hari ini duduk rumah je .Masak dan kemas rumah. Lepas tu tidur.
Burung mari
Assalamualaikum semuaa. Rabia siram pokok belakang halaman rumah .Marilah seekor burung.Entahlah nak kata sakit Tak nampak sakit . Tapi nak belajar terbang rasanyaaa
Nampak anak burung ni terkial kial lagi .
Sempat la rabia usap usap dia .
Comel kannn ...
Sempat juga merasa pegang burung ni .
Lepas tu kucing pula datanggg .
Bagi makan dekat kucing dan burung .
Sabtu, 30 Ogos 2025
Shopping today
Khamis, 28 Ogos 2025
Telur masak kicap
Rabu, 27 Ogos 2025
Nasi goreng ayam kfc
Assalamualaikum semuaa... Menu bekal pada hari ini adalah nasi goreng ayam kfc homemade la .
Best dapat masakkk .Jimat duit .
Meriah kannn nasi goreng rabia .
Untunglah siapa kahwin dengan rabia dapat la rabia masak dan buat bekal untuk suami kan .
Balik kerja tadi ada lagi nasi goreng so rabia perabiskan jelah ya.
Lapar kannn .
So makan jelah ...
Penat memasak tapi berbaloi bagi rabia .
Sedapp nasi goreng rabia ni .Rugi siapa tak makan .
Selasa, 26 Ogos 2025
Sup Ayam & nasi putih , Ayam kfc
Isnin, 25 Ogos 2025
Nasi goreng
Assalamualaikum semuaaa... Kelmarin rabia sempatlah masak nasi goreng, Ayam kfc homemade dan Ayam goreng kunyit .Lepas masak tu lahhh mari memulas perut .
Its pergi klinik . Dr bagi mc sehari .
Alhamdulillah hari ini masuk kerja .
Ayam goreng kunyit untuk ayah .
Sebab MC kelmarin so makan dirumah jelah .
Dalam mangkuk tu Ayam goreng kunyit untuk ayah .
Ayah nak Ayam goreng kunyit .
Rabia sorang je makan Ayam kfc homemade tu.






























