Cari Blog Ini

Sabtu, 28 Januari 2017

Vfest 2017

Januari 28, 2017 1 Comments
Hai..assalamualaikum semua 
Hari ini rabia pergi vfest 2017 di stadium negeri terengganu 
Rabia sempat juga beli instant shawl dan selfie bersama artis 
Tapi tak ramai orang lagi pergi pagi-pagi ni..
Rabia sampai di stadium negeri pukul 10 pagi 



 Instant shawl syaafea 


Untung rabia pergi awal-awal..rabia dapat 2 goodies beg..rabia buka je..rupanya dapat baju 



Selfie dengan lisdawati  Dia baik sangat dan cantik 


Nanti rabia nak cuci gambar ni ya kak lisdawati .Pagi-pagi lagi rabia dah pergi vfest..rezeki dapat jumpa dgn kak lisdawati  Rezeki dapat 2 goodies . Rezeki dapat beli instant shawl.Bai-bai vfest 2017 Memang niat dah nak pergi vfest pada hari ini..tercapai juga hajat rabia . Semoga business awak-awak semua bertambah maju lagi ya...Kita jumpa vfest pada tahun hadapan pula ya 


 Assalamualaikum 

Blogger : Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 

Blog Rabiahtul Adawiyah 







Jumaat, 27 Januari 2017

Foundation brush

Januari 27, 2017 0 Comments
 Assalamualaikum..hai..salam jumaat semua 

Hari ni rabia pergi giant tau..rabia beli foundation brush 

First time pandai guna foundation brush ni 

Hari tu rabia beli span untuk sapu foundation dekat muka ni 

Tapi bila rabia basuh span tu..dia masih kotor dan tak tanggal pun kekotoran di span tu 

alahai..geramnya lah.. 



Yeah happynya dapat beli juga foundation brush ni .Awak-awak semua pernah pakai ke foundation brush ni ?.Rabia first time pakai ni..tak sabar nak pakai foundation brush ni .
Awak-awak semua boleh dapatkan foundation brush ni di guardian giant ya . Sampul plastik tu rabia tak buang lagi..tak buka pun lagi  First time nak belajar mekap lah ni ..hehehe.
Dah lah cantik brush dia tu..ada banyak brush dekat guardian ni..rabia rasa nak beli semua je.. Kalau beli banyak-banyak rabia boleh lah tolong makeup awak semua kan ..jadi mua sekali sekala . 

Blogger : Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 

Sabtu, 21 Januari 2017

Beli inner neck dengan cikgu yunie

Januari 21, 2017 1 Comments
 Hai..assalamualaikum semua 

Baru-baru ni rabia shopping online dalam facebook 

Seriously nak tahu rabia shopping apa?

Rabia beli inner neck dengan cikgu rabia..

Wah macam neelofa dah 

 Meh pakat beli inner neck ni..rabia selesa sangat pakai inner neck ni u alls 


 Terima kasih cikgu..saya beli ya ❤


 Muka rabia macam neelofa tak..hehehehe 


Muka rabia macam neelofa kan...hahahahaha korang nak beli inner neck ni meh pakat add facebook cikgu yunie ni 
Facebook : CK Galeri 

Rugi u alls tak beli inner neck ni..best tau sekali pakai..nampak macam neelofa .. 

Nanti boleh repeat order lagi .  Beli banyak-banyak pun tak apa.asal selesa pakai kan 

Rabia lebih suka shopping online..sebab apa? sebab i malas nak keluar rumah ..hahahahaha.. 

Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 




Khamis, 19 Januari 2017

Tangan lembut macam baby😘😘

Januari 19, 2017 0 Comments
😘 Assalamualaikum , hai 😍

Lama bebenor rabia tak aktif berblog kan..rindu dekat rabia tak..hehehehe..rabia busy sejak jadi cikgu transit ni u alls...😂😂😂

Member sekolah rabia ni hah..dia whatsapp rabia..dia kata kulit tgn rabia lembut macam baby ..hehehehe..😍😍😍

Alahai..malu pulak i ni..😘 Ada orang puji i ni .😪

Nak tahu apa rahsia kulit tgn gebu rabia macam baby ni ?

Rabia masa kecik-kecik dulu kan..umi rabia selalu sapukan losyen pada kulit rabia ni..sebab tu cantik,gebu macam kulit baby tu .. 💃💃💃💃💋


💃💃💃 U alls selalu-selalu lah pakai losyen ya 😊😋😍

 😍 Baru kulit tu nampak gebu gitu 😍

😊 Jangan lupa pakai losyen zwitsal ya u alls 💃😋😍

😝 Rabiahtul adawiyah abdul ghani 😊😍

Jumaat, 13 Januari 2017

My blog tersenarai di group blogger malaysia

Januari 13, 2017 0 Comments
Hai..assalamualaikum semua..salam jumaat 

My blog tersenarai di group blogger malaysia 

Semalam rabia scroll instagram..sambil-sambil scroll tu..rabia baru teringat baru-baru ni rabia follow instagram group blogger malaysia ni.dan rabia send mesej dekat group blogger malaysia ni untuk masukkan blog rabia ni dalam instagram group blogger malaysia 


Wah...my blog ada di instagram group blogger malaysia 

Nanti rabia nak cuci gambar ni  First time my blog ni ada dalam group blogger malaysia ..

 Rabiahtul adawiyah abdul ghani 



Sabtu, 31 Disember 2016

Aplikasi Flower Crown

Disember 31, 2016 0 Comments
💃Hai,assalamualaikum 💃

💃Happy new year 2017 💃

Aplikasi flower crown? 

flower crown tu apa ?

Korang biasa guna tak aplikasi ni?

Rabia baru je dowload aplikasi ni

💃💃💃💃

 💃I baru je try app flower crown ni 💃
💃Inilah apps flower crown 💃

Apalagi jom dowload flower crown di gedung play 💃


💃 Rabiahtul adawiyah abdul ghani 💃

Khamis, 22 Disember 2016

Bercuti di Kota Bharu

Disember 22, 2016 0 Comments
😊Assalamualaikum,hai 😍

Rabia baru je balik dari kota bharu 💋

Penat tak hilang lagi ni 😘

Apa-apapun best jugalah..walaupun rabia tak shopping.

Tapi dapat juga pergi holiday bersama family .

😍😝

 








😍 Sampai je di kb.rabia pergi aeon mall dulu 💑

Pada hari esok tu rabia pergi pasar siti khadijah 💛💙

💋 Blogger : Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 😊

Sabtu, 17 Disember 2016

Kelebihan organic cofee scrub

Disember 17, 2016 0 Comments
😍 Assalamualaikum,hai 💜

Hah..hari ni rabia nak cerita sikit pasal kelebihan organic cofee scrub

seriously,rabia cuba pakai scrub cofee ni..

Lembut sangat kulit ni.kalau boleh rabia nak pakai setiap hari scrub coffee tu

Nak cantik kan kulit ni..kena konsisten lah cara pemakaiannya tu

💜 Organic coffee scrub 💜

😋
💜 Kelebihan cofee scrub 😍

 
💜 Tangan rabia lah tu 💜 Nampak gebu kan.Kak lina siap kata nampak seri kulit tu 💜

Korang nak kulit cantik macam rabia tak? korang pergi je pm kak lina ni kt instagram ya


Fanpage instagram: Florale natural cosmetics 😊

Selasa, 13 Disember 2016

Shawl by de mifa

Disember 13, 2016 0 Comments
😍 Hai,Assalamualaikum 😘


Selamat petang semua 💜

Hari ni rabia pakai shawl by de mifa tau .


😍 Shawl by de mifa 💜

Cantik kan shawl ni 💑💜

Kalau korang nak beli shawl ni pergi pm terus kat facebook ya.

Fanpage Facebook : By de mifa 
Selamat bershopping you all 💜💜💜💜

😘 Ikhlas daripada saya Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 😍


Ahad, 4 Disember 2016

KELEBIHAN ESKORA FRUITY FOUNDATION

Disember 04, 2016 0 Comments
  💜 Assalamualaikum 💜
 
 
 
 KELEBIHAN ESKORA FRUITY FOUNDATION

🍎 Fruity Foundation yang pertama di Malaysia yang mengandungi 40% ekstrak pati delima, Argan oil, Vitamin E, ekstrak peppermint leaf yang mampu mencantik dan merawat kulit (Juga anti kanser kulit)
🍎 Bedak asas yang senang dipakai, dioles pada wajah..hanya dalam 1 minit dah siap dan cantik. Senang pakai, senang juga nak cuci
🍎 Menghalang daripada sunburn sebab mengandungi antioksidan buah delima dan spf 50
🍎 Boleh pakai malam dan buat tidur..bangun pagi, kulit wajah terasa lembut
🍎 Membantu Merawat kulit kusam, kulit kering dan kulit menggelupas.
🍎 Eskora bukan sahaja mencerah dan memutihkan wajah tetapi Eskora juga menaikkan seri wajah... menjadikan kulit wajah lebih segar,muda, gebu dan lembut
🍎 Penggunaan kali pertama dah nampak hasilnya.. Wajah brightening Dan glowing. Penggunaan yg berterusan..wajah akan cerah berseri
🍎 Mesra wuduk Dan Mesra solat kerana tidak ada campuran bahan yang diharamkan Dan bahan logam berat
🍎 Teksturnya yang sangat lembut ,
mudah menyerap ke dalam kulit menjadikan muka terasa ringan Dan bebas
🍎 Sesuai digunakan untuk semua peringkat umur, seawal usia 12 tahun hinggalah umur dewasa
🍎 Sesuai untuk semua jenis kulit dan warna kulit (kecuali terlalu gelap)

Layari website kami : www.eskora.com.my
Fb : eskora hq / Eskora cosmetic
 
💜 Lembut sangat pakai eskora ni 💜
 

Ahad, 27 November 2016

Spend time with my mum & grandmother

November 27, 2016 0 Comments
💜 Assalamualaikum 💜

Selamat bercuti semua 💚

Rabia sempat juga lah spend time with my mum & grandmother baru-baru ni 💜

Tapi tak sempat selfie dengan umi dan tokwan 
😰😰 

Umi je yang snap pic rabia ni 😍

Rabia nak bagi pesanan sikit ni kepada semua pembaca blog rabia ni..
Korang spend time lah dengan family korang..Bila family korang dah tak ada nanti.Baru korang nak menyesal?Dah tak ada guna dah.

So,jangan asyik mengadap phone 24jam.Spend time lah sikit dengan family korang ya.Ajak family korang pergi bercuti ke..Boleh mengeratkan hubungan kekeluargaan lagi tau 👪👪

💜 Sempat lagi rabia selfie..Umi rabia lah ni ambil gambar rabia ni 💜
💚Sebelum makan nasi ayam,kita selfie dulu ya 💙💚


Yang Benar : Rabiahtul Adawiyah Bt Abdul Ghani 💜💋