Search This Blog

Dikuasakan oleh Blogger.

Beauti diluar

 Assalamualaikum semua. Kami diluar . Di halaman belakang rumah. 

Kami lepaskan je beauti ya . 



Makin besar ni makin banyak akalan dia . Hehe. Beauti ni cerdik tau . Pagi pagi dia tahu kami ada di dapur. Mulalah dia mengeow macam ucap Selamat pagi lah gitu 😍. 

Lepas tu sejak dia berkawan dengan si kelabu dan black tu kan. Dia balik rumah je mesti mengeow beritahulah saya dah balik. 

Dulu nak dengar suara beauti ni susah . 

Jenis pendiam macam tuan dia agaknya .

Suka berjalan jalan ni. Jangan pergi merayap rumah orang ya . 

Mesti you all tertanya tanya mana beauti. 

Beauti sihat alhamdulillah . Kalau pergi berjalan pun dia tak berani nak jalan rumah orang. Dia penakut . Dengan tuan rumah dialah dia sapa je. Meow meow. 

3 ulasan:

  1. Apabila berkawan jadi banyak cakap.

    BalasPadam
  2. besar dah dia
    kadang2 kena jga bg dia keluar kan
    kucing ciknur pun ptg2 bg main2 luar rumput, sambil tgk2, sian pula dalam rumah
    je kan. tp nak bebas risau mcm2 nanti gangguan

    BalasPadam
  3. sama la..akak pun dah lepas kan tommy dah now. next week la cita pasal Tommy..

    BalasPadam