Assalamualaikum semua. Makan tak habis pun. Entahlah lepas baik demam. Selera kurang . Maybe sebab berpantang sekarang dari makan seafood ayam udang sambal belacan tu semua kan. 

I ada resdung walaupun dah makan vitamin. C.  Pantang tetap kena jaga jugak . Kan mc pula susah pula.


Ikan kerisi kuah singgang tak habis makan pun hurmm. Minta nasi goreng umi beli petang nanti kot.

Dahlah batuk lagi ni. 

Harap balik bolehlah makan best best. Daku dah tak selera makan dah. Nak makan sambal belacan pun tak boleh.

Baru ni pergi klinik. Resdung ku sampai ke jadi demam. 

Kuat bersin kerap bersin keluar darah sikit. Aduhai . Perit terik ni. Main tak sihat je . 

Tengok tu tea peng ais hari hari beli rm 2 je pun.