😫

 Assalamualaikum semua. Hari sabtu baru ni pergi kursus umrah. Rabia makanlah bihun goreng. Sampai balik rumah makan lagi bihun goreng. Malam tu muntah. Rupanya angin gastrik. Lama dah tak mari angin ni. Makan tak selera. Tapi alhamdulillah umi masak nasi ayam barulah selera sikit makan menambah. Tapi mari sakit perut je. Angin la tu walaupun dah makan ubat angin. 

And then try timbang berat. Patutlah rasa macam turun je .


Turun nyaaa . Kena naikkan balik la ni. Dengan rasa demam juga ni batuk . 

Nasibla hari ni cuti . Tidur je pagi tadi. Nak buat kerja pun tak larat sangat kot .

Tapi memang musim ramai yang demam.

Rabia ni gastrik angin je asalnya. Dah makan tak berpantang. Makan banyak sangat berminyak .

Memang tak suka penyakit ni tau datang. 

Hopefully esok ok la. 

6 ulasan: