Nasi goreng kicap

1

 Assalamualaikum semua petang ni lapar la pulak so rabia masaklah nasi goreng kicap sebab terlebih kicap heheh ikan bilis bawang merah tumbuk macam biasa kacau kacau masukkan telur 1 biji kacau lagi dan masuklah nasi putih, garam gula kicap sos tiram dan sos ikan tu kacau semuanya sehingga serata 😘 Eh lupa sayur sawi last kali masukkan hahaha lupa pulak .

Sudah makan dah ni kenyang perut alhamdulillah . Macam nasi goreng dekat kedai je kan 😋 Sedap rugilah siapa tak rasa nasi goreng air tangan Rabia ðŸĪŠ . 

Ada juga teringin nak masak nasi goreng udang pula cuma Rabia ni ada resdung itulah jarang jarang makan udang . 

Habis licin dah rabia makan nasi goreng ni sikit sangat nasi nya kalau dah banyak biasanya umi ayah rabia makan je . 

Tags

Catat Ulasan

1Ulasan
Catat Ulasan