Cari Blog Ini

Jumaat, 10 Jun 2022

Vitamin c shaklee

Jun 10, 2022 2 Comments

 Assalamualaikum semua . Selamat pagi. Okey setiap pagi rabia mengamalkan vitamin c shaklee . Tapi sekarang rabia makan pada waktu petang dah vitamin c ni . Sebab pagi makan supplement kunyit beli di farmasi.

Okey vitamin c shaklee ada kenaikan sedikit harganya ya .

Tapi berbaloi beli sebabnya senang dimakan. 


Rabia snap sendiri gambar ni ya 😍🖤

Untuk makluman :

Bermula July, harga semua produk akan naik lebih kurang 5%.

Contoh : 

Vita C harga lama : Rm 78

Harga baru : Rm 92

Siapa peminat Vitamin C, ambil peluang beli hari ini kerana dapat diskaun 10%.

Harga baru ESP akan tambah Rm 10.

So sesiapa nak beli vitamin c messenger rabia ya .

Rabiahtul adawiyah 😍 . Mehlah beli dengan I . 

Ahad, 5 Jun 2022

😍❤

Jun 05, 2022 3 Comments

 Assalamualaikum semua. Happy bila boss tulis macam ni . Check rph saya punya .

Kreatif rabia kan 🥰.



Heheh 🥰❤😍💜💕 Cuma next time saya akan perbetulkan kesalahan saya semasa menulis rancangan pengajaran harian tu.

Sekejap je masa pejam celik pejam celik . Masuk bulan 6 dah .

Doakan rabia dimewahkan rezeki ya.


Sabtu, 28 Mei 2022

Beauti diluar

Mei 28, 2022 3 Comments

 Assalamualaikum semua. Kami diluar . Di halaman belakang rumah. 

Kami lepaskan je beauti ya . 



Makin besar ni makin banyak akalan dia . Hehe. Beauti ni cerdik tau . Pagi pagi dia tahu kami ada di dapur. Mulalah dia mengeow macam ucap Selamat pagi lah gitu 😍. 

Lepas tu sejak dia berkawan dengan si kelabu dan black tu kan. Dia balik rumah je mesti mengeow beritahulah saya dah balik. 

Dulu nak dengar suara beauti ni susah . 

Jenis pendiam macam tuan dia agaknya .

Suka berjalan jalan ni. Jangan pergi merayap rumah orang ya . 

Mesti you all tertanya tanya mana beauti. 

Beauti sihat alhamdulillah . Kalau pergi berjalan pun dia tak berani nak jalan rumah orang. Dia penakut . Dengan tuan rumah dialah dia sapa je. Meow meow. 

Khamis, 26 Mei 2022

Bekal nasi ayam umi masak

Mei 26, 2022 3 Comments

 Assalamualaikum semua . Sejak akhir akhir ni bekal makanan sendiri dah pergi kerja. 

Umi masak 💕❤ . Terima kasih umi .

Rabia alergik nak makan nasi kerabu beli diluar sebab ada resdung. Jadi batuk sakit tekak .

Jimat duit jugak masak dekat rumah. Umi masakkan sebab umi nak makan tengahari selalu .

Hari ini menu nasi ayam 💕. 


Sedappp 💕😍💜❤🥰❤. Terima kasih umi tolong masakkan . Sepatutnya rabia yang masak bawa bekal pergi kerja. 

Tapi umi masak jugak 💕❤ Thank you umi.

Isnin, 16 Mei 2022

Happy Teacher Days

Mei 16, 2022 10 Comments

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang bermakna 💕😍🥰💜 .

Alhamdulillah teacher Ada dapat begitu banyak hadiah . 

Di Tadika mereka panggil Teacher Adda .

Di blog je panggil Rabia 💜. 


Alhamdulillah rezeki teacher Adda 💕😍❤🥰💜👩🏻‍🏫. Seronok jadi guru tau. 

Thank you anak didik teacher semua bagi hadiah tak lupa juga kepada ibubapa anda semua . Semoga dimewahkan rezeki dan Teacher doakan agar anak anak didik teacher menjadi anak yang soleh dan solehah dan menjadi anak yang berguna .

Semoga berjaya dalam pelajaran .