Majlis konvokesyen 2017 showme international college

 Hai..assalamualaikum semua.. Hari ini hari yang paling indah dalam hidup rabia.Hari ini rabia pergi majlis konvokesyen 2017 di taman tamadun islam.. Rabia berdebar-debar sangat tau..Jantungku dup dap dup dap.  Debar sebab nak naik stage je .  Bila rabia naik je atas stage tu..Jalan macam model lah pulak..macam cat walk lah pulak.  Alhamdulillah ini lah kenangan yang terindah dalam hidup ku.Terima kasih sahabat-sahabat,ibubapa,dan juga pensyarah saya..terima kasih sangat-sangat.  Terima kasih semuanya kerana banyak bagi sokongan kepada saya . Love u alls 


Alhamdulillah graduate now 


Makeup by my mum..hehehe..umi rabia dah boleh jadi jurusolek dah ni . 



Bukan senang nak berjaya  Alhamdulillah rabia digelar sebagai graduan sijil kemahiran malaysia penjagaan & pendidikan awal kanak-kanak 

 Blogger : Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 

Now,rabia sambung diploma in early childhood education - ECE di unitar kuala terengganu. 


Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Tahniah rabia..lega rasanya dapat habiskan pengajian..tp rabia tak nak sambung belajar lagi ke

    BalasPadam
  2. Tahniah walaupun dah lama berlalu! Kenangan terindah selepas penat lelah belajar :)

    BalasPadam