Beauti

 Assalamualaikum semua. Beauti kan memang nakal la. Rabia sekejap sekejap je kurung dia dalam sangkar hitam lama nya tu. Sangkar pink dia letak diluar. 

Hujan hujan ni bawak dia tidur di dalam rumah la.

So lepaskan dia bermain la. 

Dia duduk atas sejadah umi solat isyak tau.


Dah bersihkan dia dah . Dah kencing berak dah baru boleh main dalam rumah la.


Rabia ajak dia main bola kertas la. Huhu. Tengah tak sabar main la tu .

Cute kan dia ?

 Jika ada rezeki nak beli sangkar macam ni pulak la .

Hahaha .


Harga pun lawaaa sangatt kannnn .

Memang berkenan la pulakk.

Hehe.

Comel pulak sangkar tuu.


Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Moga awak murah rezeki, boleh beli sangkar besar tu for beauti..Hehee

    BalasPadam
  2. makin besar dan makin bula muka beuti

    BalasPadam
  3. haihlaaa sedap je dia duk atas sejadahhh nasibla comei!

    BalasPadam