Jumaat, 11 Februari 2022

Maggi indomie goreng

 Assalamualaikum semua. Petang kelmarin terasa nak makan maggi goreng je.

Apa lagi rabia masak secara simple jelah .

Rabia celurkan maggi terlebih dahulu. Lepas tu... 

Rabia goreng telur mata lembu .

Lepas tu masukkan maggi tadi kacau kacau,  letak semua perencah nya . 

And rabia masukkan kicap dan sos tiram ,  sos cili sikit . Masukkan sayur sikit .


Jadilah maggi indomie goreng ni . 

Biasanya guna maggi kari jenama maggi je. Sekarang nak makan yang indomie pula .

Tukar selera katakan .

Sedaplah . Satu bungkus je . Dah habis .

Rabia masukkan minyak sikit je tu. Bekasan minyak goreng telur tu. Rabia masukkan selalu mee yang dah ditapis tadi. 

Sayur sikit je letak nya šŸ¤£ Memang rabia kurang makan sayur la. Padahal masa kecil suka makan sayur sejak berkawan dengan orang tak suka makan sayur la ni . Jadi tak suka makan sayur . Masa sekolah rendah dulu ada kawan tak suka makan sayur namun saya pun terikut šŸ˜ .

Okeylah its done by Rabia 

2 ulasan:

  1. Wow.. x pernah try Indomee..

    Haa. janji ada sayurr.. Tapi maggi.. akak pun selalunduka letak telur ngn bwg guring.. sayur tu jarang letak jugak.. tapi suka makan sayur... hoho

    BalasPadam