Makanan beauti

 Assalamualaikum semua. Balik kerja pergi cari makanan si beauti tu .

Dia balik je terus nak makan. Huhu. Kadang kadang berkongsi makanan dengan si black dan si kelabu tu .


Lupa nak snap gambar dia tengah makan hahaha . Balik dari jalan jalan tu dia sendiri nak masuk sangkar tau. Dia bau makanan dia la tu.

Makan la puas puas beauti ya.

Mahal jugak makanan kucing sekarang kan .

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. dulu Tommy pun makan Power Cat..now tukar ke Misha plak.. tu pun dah kurang plak.. nak tukar Power Cat balik kot..

    BalasPadam
  2. gemoks la beauti.
    makan sesedap nih! :) ha ha

    BalasPadam
  3. Kucing akak tak makan kibbles jenama nie, mungkin tak sedap kot.. sekarang nie memang kibbles kucing mahal tapi bila dah sayang, adalah rezeki untuk mereka..

    BalasPadam
  4. Huntung beauti dapat makanan sedap

    BalasPadam
  5. lepas makan power cat ni pasti beauti akan bertambah power!

    BalasPadam