Jamuan naik rumah

3

 Assalamualaikum semua . Lepas balik kursus haji tu . Cikgu Rabia sekolah menengah sahabat baik dengan umi ajak kami sekeluarga ke majlis naik rumah adik dia tadi. 

Kami makan lah nasi minyak , cucur pisang,aiskrim Rabia sorang je makan .

Alhamdulillah sedap makanan semuanya. Terima kasih menjemput kami sekeluarga.

Sebelum makan rabia snap gambar . Ada pakcik tegur ambik gambar dulu sebelum makan tu 😂💚. Rabia snap gambar dulu before eat .

MasyaAllah rumahnya cantikk sangat design modern design terkini .


Dan dia buat sekali sambutan birthday anak nya . Rabia dah siap siap letak duit dalam sampul raya tu bagi dekat anaknya . 

Nasi minyak ayam masak merah sambal belacan sikit sangat ya saya resdung. Ayah tengok je saya ambil sambal belacan tadi saya cakap sikit je ayah .

😂. Ayah saya dia bimbang sebab saya bila dah terkena resdung mula la mengadu sakit la . Apalah . Cakap orang tua tak nak dengar.

Lama betul saya berpantang dengan belacan ni . Hehe tengok ada tu ambiklah sikit je . 

Lagipun saya dah makan ubat resdung doctor bagi tu .

Serius sedap nasi minyak ni . Lauk gulai daging pun ada . Saya ambil ubi kentang je. Sebab daging pun saya kurang makan sebab resdung . Banyak nya berpantang makan ni 😂. Takapalah demi kesihatan . Resdung jangan bawa main ya jika teruk boleh penyakit kanser otak tau . 

Cerita pasal resdung la pula . 

Okeylah cuma nak ucap terima kasih Cikgu sekeluarga menjemput kami sekeluarga hadir ke majlis itu. InsyaAllah ada jodoh kita berjumpa lagi . Sempatlah bergambar tadi .

Cikgu tak send gambar lagi . 

Bulan 12 ni jemputan kahwin anak kawan ayah pula . Kawan ayah tu seorang doktor . Anak dia tu kawan saya . InsyAllah turut hadir nanti . Alhamdulillah sukalah dapat jemputan .

Catat Ulasan

3Ulasan
  1. Dah ada few org kata sy ada resdung.. Tapi tak pernah check lagi.. Apa pun semoga akak sihat sentiasa.. Sronok senarai kenduri kawen yg menanti :D

    BalasPadam
  2. yea ar org resdung ni kena hati2 dengan belacan...tapi x best kan makan x de sambal belacan ni..rasa x complete, mesti nak jugak...tmbh2 dh nmpk pulak ada..harus lah amik jugak wpun sikit..hehe

    BalasPadam
Catat Ulasan