Cari Blog Ini

Ahad, 17 Oktober 2021

Mainan beauti dah sampai

Oktober 17, 2021 7 Comments

 Assalamualaikum semua. Mainan beauti dah sampai dah.


Comel nyaaa 🙈💜 Rabia pulak geram tengok ni. Beauti sukalah main tu.


Ni video nya. Rabia belanja ya.

Comel kot .

Rabia as her sister lah kan. Memang la beli macam macam mainan la untuk beauti.Untunglah beauti dapat kak Rabia ni . Kak Rabia beli je mainan tu kan. Dah ada 3 mainan dah . Huhu. Suka betul beauti.

Comel kan mainan dia tu. Rabia melihat ni turut geram jugaklah 🙈💜.

Okeylah nanti rabia nak tengok mainan apa sesuai lagi dibeli untuk beauti.


bawak beauti pergi vaksin

Oktober 17, 2021 6 Comments

 Assalamualaikum 💜 Alhamdulillah bawa beauti pergi vaksin hari ini.

Dah ada kard lah dia.




2.13 KG berat si beauti. Baik je dia . Senyap je. Time nak divaksin tapi dekat rumah gigit tuan rumah ni kan.

Huhu. Next time 17/11/2021 pulak bawa dia jumpa veterinar pulak.

Dia sihat je . Tapi kena vaksin la.

Sabtu, 16 Oktober 2021

2 hadiah giveaway dah sampai

Oktober 16, 2021 10 Comments

 Assalamualaikum semua. 2 hadiah giveaway dah sampai.

Hadiah from kak aien blogger .


From kak ain blogger 

Surprise box giveaway blog 


Alhamdulillah 💜 Teddy bear , tudung and card for me .


Lepas tu rabia dapat hadiah giveaway di instagram. Menang parfum hand sanitizer tu pulak .



Hand sanitizer dah sampai dah 💜 Thank you Gagnier Lavour . 

Tak sia sia la rabia join giveaway di blog dan juga giveaway di instagram.

Nantikan hadiah giveaway yang bakal sampai nanti ya. Banyak lagi hadiah tak sampai ni. 

Jalan nya hari ini

Oktober 16, 2021 3 Comments

 Assalamualaikum semua. Jalan nya hari ini. Alhamdulillah. 

Jalan jalan cari makanan dan susu untuk kucing rabia si beauti tu sebenarnya. Lepas tu pergi ke Pasar la pulak. Makan makan di sana dan umi beli blouse lah pulak .


Pergi ke Pasar la . Pergi ke Qiqi pet la. Pergi ke warung mawar sari di Pasar Kedai Buluh.

Masa ni lah luangkan masa dengan umi ayah . Masa mereka ada nilah. Rabia luangkan masa .

Jalan jalan makan makan . Hehe.


Alhamdulillah

Oktober 16, 2021 5 Comments

 Assalamualaikum semua. Air fryer rabia hadiahkan dekat my friend tu dah sampai dah. Alhamdulillah .

Rabia menang but rabia hadiakan kepada my bff . 


Happy sangat rabia ✅😊💜😘❤. Nanti doakan rabia ya semoga dimewahkan rezeki lagi dan lagi dan lagi.

Teringin jugak nak hadiahkan something to my followers blog ni .

Selasa, 12 Oktober 2021

My business tracker with shaklee

Oktober 12, 2021 11 Comments

 Assalamualaikum semua. Okey la rabia nak you all tengoklah my shaklee business punya la.

Alhamdulillah setakat ni rabia dah ada 4 orang customer membeli dengan rabia. Not la ramai mana. But rabia just business ni nak dapat kan duit . Selain berkongsi kebaikan vitamin c rabia makan tu. Maknanya sambil rabia consume sambil tu rabia bisnes juga. 


Doakan semoga rabia berjaya ya. Banyak impian rabia nak capai ni. 

Jika dapat 150 uv okey dah. Boleh la nak dapat bonus nanti hehe.

Tak sabar la hehe. Kena kuatkan mental ni. Bukan senang bisnes ya. Nak dapatkan customer pun kena rajin rajin la promote business tu .

Menang giveaway di instagram

Oktober 12, 2021 8 Comments

 Assalamualaikum semua. Alhamdulillah tak sangka lagi rabia menang giveaway lagi kali ni . Hadiah giveaway sebelum ni pun masih tak sampai lagi 😂. Its okey la. Rabia faham.




Rabia memenangi Parfum Hand Sanitizer la. Alhamdulillah. Heheh. Rezeki tak salah alamat kan.

Nanti menang apa pulak ya ? Stay tuned guys.

Isnin, 11 Oktober 2021

229 view di fb story

Oktober 11, 2021 9 Comments

 Assalamualaikum semua. Hai you all. Morning. 

229 view di facebook story . Rabia update gelang umi angkat Rabia beli untuk Rabia 🙈💜. 


229 View di Facebook Story ✅ Mesti ada yang berkenang kan? 

Alhamdulilah terima kasih umi. Rabia just nak hargai pemberian umi beli gelang kepada Rabia . 

Alhamdulilah. Rezeki kan. Nanti rezeki lain pulak 💜🙈. 

Memang gelang ni rabia yang pilih . Umi just ikutkan sahaja rabia nak yang mana. 

Ahad, 10 Oktober 2021

Jalan jalan beli something

Oktober 10, 2021 8 Comments

 Assalamualaikum semua . Jalan sakan nya hari ini. Mula mula pergi mydin. Lepas tu pergi ke Pasar Kedai Buluh Kuala Terengganu. Makan di kedai warung mawar sari my favourite place tu. Selama ni bungkus je .


Hari ini nasi goreng kampung dan jus sunquick 🙈 Sedappp. Lepas ni nak repeat dine in sini lagilah. 

Lepas tu pergi ke kedai emas la pulak. 


Bai bai gelang lama ku 😢 Beli yang baru punya. Thank you umi beli kan yang baru .


Gelang baru love love ❤💜❤💜❤💜❤💜❤ . Hehehe. 

Rabia berkenang yang nilah. Hehe. Thank you umi sokmo beli ke anak perempuan dia ni 💜🙈. 

Hehehe. Thank you umi . 

Mydin Mall

Oktober 10, 2021 7 Comments

 Assalamualaikum semua. Rabia pergi ke mydin mall Kuala Terengganu. Huhu. Beli beli lah dulu .



Tak beli pun aiskrim. Just snap gambar jelah.






Okeylah done lah membeli ✅ 

Hehehee. You all shopping tak lagi ? 

Sabtu, 9 Oktober 2021

Beli mainan di shopee untuk beauti

Oktober 09, 2021 9 Comments

 Assalamualaikum semua. Umi ayah keluar sekejap beli makanan. So sebelum tu rabia screesnshot resit nak bayar di 7 eleven. Yeay. Umi dah bayar pun . 




Rabia kalau bab bab mainan ni rabia la scroll dulu di shopee. Add to cart. Minta tolong umi bayarkan di 7 eleven .

Settel la. Hehe.