Search This Blog

Dikuasakan oleh Blogger.

Beauti

 Assalamualaikum semua. Beauti dah 6 bulan umurnya. Ada ni duduk di luar. Jika kami pergi jalan jalan. Letak je dia di luar. Balik je mula lah mengeow . 

Dah tak ajar masuk dekat ruang tamu. Rabia dah ada asthma. 





Biasakan diri dia main di luar la. Ingat nak beli bantal panjang tu untuk dia.

Time poo and kencing my mum la caranya. Saya lariii 😆.

Bab beli mainan je rabia rajinn .

Dia ni ganas suka memanjat gigit rabia . Sampaikan kucing lain tak nak berkawan dengan dia. Selalu marahkan beauti. Beauti pun buat muka sedih 🤣 .

Sekejap je masa berlalu kan. Besar dah dia. Dah mandulkan dia dah. 

Tapi kesian rasanya tak boleh nak keluar ke luar Negara . Dia macam fobia je. Dahl ah dia rapat dengan rabia umi dan ayah kan. 

So fikir hold dulu perancangan nak pergi jalan jauh tu .


7 ulasan:

  1. bila ada kucing ni susah sikit bab nak tinggalkan tu lah

    BalasPadam
  2. Semakin lincah dan sihat si Beauti nie...

    BalasPadam
  3. besar dah beauti..:)

    jemput baca : https://norminieza.blogspot.com/2022/01/kesan-pengurangan-tembakau.html

    BalasPadam
  4. cepat masa berlalu besar dah beauti, tapi baik la dia duduk luar rumah pun tak la panjat pagar lari keluar. Geram la pulak nengok bunga ros rabia tu walau tak nampak bunganya

    BalasPadam