Pertandingan menghiasi cupcake

2

 Assalamualaikum semalam ada pertandingan menghiasi cupcake . Diorang bawa cupcake tanpa aising la . 

Jadi saya dan guru guru turut membantu kanak kanak menghiasi cupcake menggunakan aising yang telah disediakan .


Cikgu ADA 😍 

Hehhe. Saya tak promote semua gambar la. 

Gambar di tempat kerja saya harus privasi kan ya .

Gambar selfie dengan kanak kanak saya simpan hanya untuk saya sahaja . 

Bestlah makan cupcake tu. Cikgu Ada ni pun sampai tolong nya tu . Sampai habis baju cikgu Ada penuh aising 🤣🤣🤣🤣 . Tak apalah ya. 

Bangun je tengok melekat di jari baju 🤣 .


Catat Ulasan

2Ulasan
  1. alaaa..ingat ada pic cupcakes yg kids or cikgu deco2.. its ok, faham2...
    apa pun..mesti seronok kan?

    BalasPadam
  2. gigih tul rabia menunjukkan cara menghias cupcake yg betul kpd anak2. keep it up!

    BalasPadam
Catat Ulasan