Result semester 2

10
Assalamualaikum

Alhamdulillah aku lulus juga subject English.Aku gagal subject English pada mulanya.Lepas tu aku repeat paper special examinations.

Alhamdulillah berkat usaha aku,kawan aku yang sudi ajar aku subject English iaitu Zati. Umi ayah Dan orang yang berada disekeliling aku sudi mendoakan aku.

Jantung aku kuat berdegup.Nak tengok result rasa macam nak pengsan.



Thank you tau . Aku bersyukur sangat-sangat. Walaupun result aku sekadar lulus sahaja.Tapi Alhamdulillah lah sebab aku pass.

Aku nak result gempak macam orang lain juga. Tapi kena tengok kesihatan aku dulu.

Kesihatan aku lebih penting.Aku boleh je nak usaha lebih lagi.Tapi kena tengok keadaan kesihatan aku juga.

U all dah tahu kan pasal kesihatan Rabia ni.Apa-apa pun thank you u all yang tak henti-henti doakan Rabia semoga dapat result yang baik.

Syukur pada mu ya Allah.

Catat Ulasan

10Ulasan
  1. Tahniah rabia sbb lulus semua subjek. Perlu usaha dgn gigih lg. Orait?

    BalasPadam
  2. Semoga sentiasa sihat dam mendapat keputusan yang lebih cemerlang pada sem yang akan datang.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Tahniah Rabia dear

    BalasPadam
  4. Blog Rabia skrg nampak kemas dah :)
    Alhamdulillah Rabia.. Usaha lagi, InsyaAllah akan dtg pasti gempak ..
    Take care juga kesihatan tu

    BalasPadam
  5. Semoga Rabia semkain sihat dan dapat usaha dengan gigih lagi next time.

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah. tahniah rabia! fighting! and get well soon :)

    BalasPadam
Catat Ulasan