Ayah si mishai

Assalamualaikum semua . Selamat pagi .



Ini gambar rabia sempat snap lah . Kadang -kadang rabia rasa kesian melihat ayah si mishai ni .

Hari tu memang tak ada stok makanan langsung. Dia ni memang lapar sangat dah. Esok kan tu dia mari alhamdulilah dah ada stok makanan . Rabia bagi lah dekat dia . Ya Allah kesian melihat dia. Dia makan memang tak pandang dah kiri kanan. Makan je. Memang nampak dia lapar sangat tu.

Lepas makan , dia terus berehat . Rabia melihat dia , memang rasa sedih la. Dengan atas kepala nya ada parut . Kesan dia bergaduh dengan kucing lain tu.

Rabia asyik panggil nama nya ayah si mishai . Sebab rasanya dia bapa kepada si mishai dan si tompok. Entah ke betul ke dia ni ayah si mishai dan si tompok tu .


Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Konfius pulak ye keturunan si bulu. Hehe

    BalasPadam
  2. Alahai kesiannya ayaj so mishal nasib baik Ada yg jaga

    BalasPadam
  3. kalau dekat rumah ada luka mmg mak letak je minyak gamat, sbb klau dia jilat pun xpe..

    BalasPadam
  4. alahai. nape la bergaduh wahai aya si mishai.
    tu tgh berehat le tu ekk, rabia.
    kalau teruk, sapu minyak gamat. elok la nanti in shaa Allah.

    BalasPadam