Papan pemotong baru

Assalamualaikum semua. Hari ini raya ke - 3 dah . Sekejap je kan . Hari ini rabia mulakan misi memasak . Masak apa tu ? Nasi goreng lah . My favourite kan . Jangan cakap pulak asyik asyik nasi goreng je dah tak ada menu lain ke apa nak masak .



My mom yang beli . Tapi tak ingat dah beli dekat mana dan harga nya tu .

Cantik kan . Rasa macam nak makan je macaron tu .

Hari ini kali pertama lah rabia guna papan pemotong yang baru .

Cantik . Sekarang dah ada 2 papan pemotong . Sebenarnya rabia beritahu dekat my mom . Nak beli chopping board . Senang nak basuh sayur ke buah buahan ke. Memang lama dah nak beli tapi tak ada rezeki lagi lah tu .

Dekat kedai mr diy ada tak ya chopping board ? Nak beli online susah sikit. Rabia ni nak tengok depan depan senang sikit nak pilih .


You Might Also Like

8 Comments

  1. Selamat hari raya rabia. Maaf zahir n batin. Jom bertukar link dgn abam kie? Tq. www.zukidin.com. Abe kie baru je tukar template blog. Sempena raya kan?

    BalasPadam
  2. tgk chopping board ni trus terasa nak makan macaroon. hahahaaa..saya suka yg plain, sebab senang nak tgk apa yg dipotong tapi lain org lain selera, asal fungsi nya sama ok je kan 😁

    BalasPadam
  3. cantik..bli kat mana tu?

    BalasPadam
  4. Cantiknya.. siap Ada corak lagi

    BalasPadam
  5. akak beli papan pemotong kat mr.diy.
    jenis plastik. murah je.
    sentiasa tukar baru, rabia. so beli yg murah tapi elok la.
    papan pemotong ni kena bersih, kan.

    ceria gembira papan pemotong rabia.
    meamng excited nak masak bila nampak ia.

    BalasPadam
  6. Comelnya papan pemotong. sayang nak guna.

    BalasPadam

Nuffnang Ads