Menu berbuka ramadhan ke 17

Assalamualaikum semua. Semalam gantung kuali. Hehhe. So tekak rabia ni dah lama craving nak makan ayam anw .





Semua makanan di atas tu beli . Letih juga kalau masak hari - hari .

Nasi goreng sedap dimakan dengan tomyam dan juga ayam anw .

Pilih ayam spicy . Memang pedas . Tapi lepas solat terawih sambung makan balik . Tinggal 2 ketul lagi ayam .Order 6 ketul ayam anw spicy .

Macam mana lah tak gemuk . Asyik makan banyak je.

Lepas hajat juga boleh makan ayam anw. 

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. sedap ka? Sabah ni takda lagi ayam brand A&W..air tin ja ada hehe

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah
    Selamat berbuka puasa

    BalasPadam
  3. tetiba terasa nak makan A&W jugak

    BalasPadam
  4. lama x merasa a&w, rabia.
    sebab outlet nyer kat Melaka ni limited.
    kalau balik rumah mak / mak mertua, singgah kat rnr jejantas ayer keroh.
    baru la merasa :)

    BalasPadam