Si mishai dan si putih

Assalamualaikum semua. Nak tahu tak si mishai ni balik ke rumah rabia semula lah . Si putih pulak asyik bising je. Asal si mishai datang dia sibuk je dengan si mishai tu. Si mishai tak layan dia. Si putih tu bagi makan ke tak bagi makan ke memang mulutnya suka berbunyi meow meow .


Rabia bagi makan nasi putih + ikan bilis je. Tu je yang ada okey.



Alahai so cute lah mishai . Kadang - kadang kucing ni dah lama menghilangkan diri akhirnya dia datang kembali kan.

Tengahari tadi ayah si mishai datang. Nasib tak terserempak dengan si mishai ni. Kalau tak dia kejar si mishai . Kesian si mishai. Si mishai tu dahlah jenis penakut.

Rabia memang sayang pada kucing ni . Kalau boleh nak bela kucing. Tapi kena fikir my kesihatan juga . Ada asthma . Kalau bagi makan macam tu je tak apa.

Jangan lupakan rabia ya si mishai , ayah si mishai , si putih , si kuning , tompok , oren , kelabu .

Sayang u all . 

You Might Also Like

5 Comments

  1. Kat rumah ni pun ada 5 ekor kucing. Haha kerjanya makan je :)

    BalasPadam
  2. bagusnya rabia jaga kucing2. abe kie pun x suka bela kucing tp abe kie selalu bagi makan kpd mrka. bknnya apa kalau yg betina asyik beranak aje manakala yg jantan suka kencing merata. huhuhu....

    BalasPadam
  3. Kita tak bela pun tapi diorang yang mai hehe. Dulu adalah juga bela tapi sekarang takmau dah. Sedih sangat bila dia mati

    BalasPadam
  4. Comel...inilah pahala dibawa ke mati..bagi makan haiwan...lagi lagi haiwan kesayangan Rasulullah ni..kan

    BalasPadam

Nuffnang Ads