minuman air kundur

Assalamualaikum semua. Semakin hari semakin nak dekat raya dah kan .

Hari ini rabia share pasal minuman lah pulak. Asyik share pasal masakkan je kan. Rasa bosan lah pulak. Hari ini rabia buat minuman jus kundur je lah . Sedapp minum time bulan puasa ni . Sejuk je badan dan tekak kan .

Rabia beli yang dah siap dah . Cuma tuangkan ke dalam gelas je. Letak sedikit ice cube.


Dahaga lahhh pulakkk. Rabia dah tukar gelas dah . Hehhe. Ambik gelas besar tadi. Letak ice cube banyak - banyak . Tak sempat nak ambik gambar baru .

Dah letak dalam peti sejuk balik jus kundur ini . Sejuk je badan minum jus kundur ni. You all should try this jus tau . Beli dekat mydin je ni .

Okeylah rabia nak berehat ni . Dahaga pulak tengok minuman ni . Sabar sikit lagi waktu nak berbuka puasa .


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. air kotak favourite ni.. minum waktu dahaga memang kembang tekak habis hehe

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah
    Selamat berbuka puasa

    BalasPadam
  3. Last minum air zaman sekolah dulu. Lama betul tak minum air kundur. skang pun dah banyak sangat minuman berperisa ni. tak tahu nak memilih dah

    BalasPadam
  4. favourite ni. tp ada jugak kwn2 yg tak minum.. hehee.. rugi tau sapa tak minum air ni..

    BalasPadam
  5. Ika tak berapa minat sangat dengan air kundur ni. Suka teh bunga :)

    Ika datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2020/04/ebook-review-eblys-by-fatinilam-sari.html

    BalasPadam
  6. meme sesuai diminum semasa hari panas lagi kering semasa ramadhan ini. sejuk terasa di tekak...

    BalasPadam
  7. sedap ni, rabia.
    nyaman je lepas minum, kan.
    apatah lagi bila diminum sejuk!

    BalasPadam