Search This Blog

Sabtu, 4 Disember 2021

Alhamdulillah

 Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum semua. Pengalaman Rabia umi . Ayah dah 2 kali la naik kapal terbang . Rabia dan umi first time naik. Masa di Terengganu . Bukan main rabia ea. Nak duduk sit dekat dengan tingkap. Duduklah . Semangat punya betul cakap . 

Bila naik kapal terbangg. Allahuakbar. Ingat mati je masa tu .

Pegang tangan umi kuat kuat . Ya Allah . Lama lama tu okey sebab rabia tengok TV . Lepas tu la lama macam rasa naik bas.

Mula mula naik . Ya Allah , Telinga ni bengang sangattt . 

Tapi takapa. Ingat nak pergi ke rumah Allah . Tanah suci 🕋

Yang paling tak sangka sangat bulan ini adalah bulan kelahiran rabia dan bulan ini jugak rabia menjejaki ke tanah suci. 🕋🕋🕋🕋.








Sekarang dah selamat sampai di hotel transit. Dah solat dah. Nak rehat rehat pulakkk .

Esok fly ke Madinah 🕋.

Semoga segala urusan ku dipermudahkan dan semoga doa doa yang anda kirimkan dan doa diri sendiri rabia dimakbulkan oleh Allah swt. 

8 ulasan:

  1. semoga beroleh umrah yang mabrur

    BalasPadam
  2. Moga dipermudahkan segala urusan dan beroleh umrah yg mabrur aamin
    Jgn lupa doakan kami ye Rabia :)

    BalasPadam
  3. Semoga selamat perjalanan pergi dan balik ye...

    BalasPadam
  4. Oh Rabia pergi Madinah dulu ye. Semoga selamat pergi dan balik

    BalasPadam
  5. alhamdulillah..smuga dipermudahkan urusan ke Tanah Suci Allah..

    BalasPadam
  6. Rindunya nak naik kapal terbang.
    Semoga Rabiah & keluarga selamat pergi & pulang.

    BalasPadam