Search This Blog

Rabu, 1 Disember 2021

Beauti berselera makan

 Assalamualaikum. Beauti kuat makan sekarangg selepas divaksin kali ke -2 dan diberi cucuk perancang di veterinar tu.

Makan aje 😆. Jalan jalan jalan eh eh masuk sangkar makanlah.



Dia tidur dalam selimut 😆 Hahahaha .

Nak tahu takk dia takut dengar guruh dan hujan petir pagi tadi. Rabia pun terkejut jugakk. Lebatnya hujan. Rabia takut juga call umi. Umi , beauti ada mana ? 

Ada dengan umi. Tidur sekali. Biahtul nak tengok beauti . Last last Rabia tidur sekali dengan dia di bawah . Dekat ruang TV tu.

Kena beritahu dekat veterinar nanti. Temanlah dia 🥺. Ya Allah kau permudahkanlah segala urusan. Kesian dia. Kami dengar je dia mengeow terus bawa tidur dalam cat cage dia la . Rabia kan asthma . 

Nak tidur sekali atas katil rabia tak benarkan la. Sekali sekala je bagi tidur . Tu pun hujung katil la dia pergi tidur dan kadang kadang dia menusuk bawah selimut.

3 ulasan:

  1. sama la kucing pun suka tidur dekat kaki. syok jugak la tidur kalau tengah hujan sebab badan kucing panas hehehe

    BalasPadam
  2. Comelnya selimut beauti. Bunga-bunga lagi

    BalasPadam