Search This Blog

Rabu, 1 Disember 2021

Gastrik pagi pagi

 Bismillahirahmanirahim . Assalamualaikum semua. Kuat guruh petirrr . Terkejut bangun . Terus call umi. Umi tidur dengan beauti. Last last rabia ketakutan . Tidur sekali dengan dia. Beauti ni takut dengar guruh dan hujan. Jadi memang akan temankan dia la. Kesian dia. 

Tapi dia tidur dalam cat cage la. Tak boleh tidur dengan rabia . Rabiaaaa adaaa masalah kesihatan. Asthma. Alhamdulillah doktor kata dah okey tak ada masalahh dahhh . That why I kawal la. I minum maduuu pagi pagi .Kadang skipp jugakkk . 

Inhaler terus campakkk dalam laci meja 😆 Ada je. Selamatt la.Sebab tu laaa my parents jaga I. Hati hati nak main dengan beauti.

Ehhh panjanggg pulakkkk berceritaaa .

Lepasss tu pukul 4. 30 lebih macam tulah tadi tak boleh nak tidurrr . Gastrikkk marii. Peruttt memulasss. Hahahaha. Makan jelahh Kelloggs bijirin ni .. 2 flavor dah pagi ni je rabia makannn.

Gastrik ni tak boleh makan lewatt. Kena on timeee.




Sedappp jugakk yang froot loops tuuu. Yang coco pops tu rasa macam kokojar jeee. Sedappp . 

Yang bijirin satu lagi tu rasaaa macamm cornflakes .

Umi nak masakkk mee katanyaaa . Rabia nak mandi lahhh duluuu . Beauti bangun dahhh . 😆 Nak bermain dahhh tuuu sat tunggu kakkkk nak pergi tangkappp diaaa. 

4 ulasan:

  1. standby kan gaviscon, elok utk gastrik...
    ayu memang kena ada selalu..

    BalasPadam
  2. Jaga makan Rabia tau.. jgn terkenal gastrik.. sakit ooo

    BalasPadam
  3. Jaga diri Rabia. Kalau gastrik kena selalu standby roti ke, biskut ke

    BalasPadam