Search This Blog

Rabu, 25 Oktober 2017

Hadiah daripada blogger

Assalamualaikum..hai korang..harini rabia happy sangat tau

Sebab dapat hadiah daripada blogger kak shalimar yusof

Rabia join giveaway lagu tu hari tu kan.

Tak sangkalah kak ni bagi hadiah kain songket..


Ping..ping..poslaju ni ping..ping kat rumah rabia tadi..


Lawanya lah songket ni.Nak buat baju kurung songket lah ni

Rabia lama dah cari songket ni.Tapi rasa-rasanya harganya mahal jugak kan..

Alhamdulillah itulah untung jadi blogger ni..Dapat hadiah je kan..Dapat ramai kenalan blogger.Dapat belajar . Dapat ilmu

Siapa kata jadi blogger sia-sia je? Mana ada sia-sia.

Jadi blogger ni bestlah..cuba awak ada blog..Pagi petang malam lah awak menulis blog kan.

Lepas ni hadiah apa lah pulak ya..

Alhamdulillah rezeki..Tips murah rezeki?

1.Berselawat ke atas nabi muhammad saw
2.Jaga hati..jangan ada sifat dengki2 ni
3.Jagalah percakapan tu.Percakapan tu satu doa tau
4.Support kawan-kawan berbisnes.

Oklah..dah-dahlah tu . Nak solat zuhur ni .. Assalamualaikum ❤

12 ulasan: