Search This Blog

Rabu, 18 Oktober 2017

Vfest Kuala Terengganu

Assalamualaikum..hai korang..Rabia baru je balik dari vfest ni..

3 hari acara ni berlangsung..Yeay..dapat beli barang dan hari ini rabia dimekap oleh airiz skinz




brush gemuk rm 10 je.. 


My mum beli jubah anna sofea..cantik sangat

Beli dengan artis ni.tq kak khiriah

Tq sudi selfie dengan saya kak noorkhiriah..pelakon terhebat ni

Nanti rabia cuci gambar ni ya kak khiriah..

Rindu lah nk tengok akak berlakon.moga berjaya dalam dunia lakonan dan perniagaan ❤

20 ulasan:

  1. Ehhh..Nurkhiriah ada iras Rabia lah..dua dua pun comel <3

    BalasPadam
  2. Ehhh..Nurkhiriah ada iras Rabia lah..dua dua pun comel <3

    BalasPadam
  3. Singgah sini,, wah shopping sakan dia.. nampak ada iras lak dengan pelakon tu

    BalasPadam
  4. wow... syok shopping sakan... hehe

    BalasPadam
  5. gee pun ada pernah beli koleksi anna sofea..cantik-cantik design dia..

    BalasPadam
  6. Wahh.. kak rabiahtul dapat bergambar dengan kak Khiriah. Best tuh. shopping sakan kak. hihi.:D

    BalasPadam
  7. Murahnya berus tu. Rajin Rabia menapak ye Ira memang malas betul kalau pergi tempat bersesak macam tu huhu

    BalasPadam
  8. Untung la dapat bergambar dengan artis. Hihi

    BalasPadam
  9. suka tgk dia berlakon..mmg menjadi..nak2 berlakon jd org gila

    BalasPadam
  10. Seronoknya rabia dapat bergambar dengan kak norkhiriah....

    BalasPadam
  11. selamat membeli-belah dan bermakeup!

    BalasPadam
  12. Best nya siap dpt makeup n brgmbr ngn retis. Khiriah last tgk mase superspontan kn.

    BalasPadam
  13. wow bestnya dapat jumpa artis fav!

    BalasPadam
  14. Bestnya robiahtul! Jumpa artis gituu

    BalasPadam
  15. Bestnya jumpa retis. Cantik paperback jubah tu

    BalasPadam
  16. Wahhh untung dapat selfie dengan artis hihihi

    BalasPadam
  17. Seronok pergi Vfest boleh shopping macam-macam ada

    BalasPadam
  18. wow. bestnya. mek dulu layan jugak fest mcm ni tp bila dah ade ank tk layan dah. sebab ramai orang !

    BalasPadam