My fav maggi kari

Assalamualaikum..Hai korang..Semalam rabia pergi hock kee seng..

Nak beli mamee kari..Last-last beli maggi kari.Sebab tak ada jenama mamee kari.


Lama dah rasanya tak makan maggi..Maggi kari ni sedap jugakk..Tapi kalau kuah sup nya pekat..sedap

Kalau terlampau cair sangat tak sedaplah..Korang suka maggi kari ke?

Ataupun maggi tomyam ke?Tolong beritahu dekat komen.

Mana tahu lepas ni rabia try rasa maggi yang lain pulak.Sedapppnya..Terliur tak?

Sekali-sekala je tau makan maggi ni.Tak baik untuk kesihatan..

Rabiahtul adawiyah abdul ghani 

Catat Ulasan

15 Ulasan

  1. Sha suka maggi kari ini.. Tambah telur pergh mengancam.. Kadang-kadang makan asam laksa.. pun best..

    BalasPadam
  2. dulu suka betul dengan maggi tomyam, tapi sekarang ni rasa maggi tomyam dah tak sama macam dulu,x sedap dah huhu..

    BalasPadam
  3. Kadang2 kalau dapat makan mentah2 camtu sedap juga tau rabia

    BalasPadam
  4. Stok wajib ada bagi student u ni. Tambah2 lagi kalau hujung sem haha

    BalasPadam
  5. Wah.. magggi kari, memang favourite akak tapi selalunya maggie ayam yang akan makan.. Yang lain tue makan jugak tapi tak dijadikan pilihan utama.. hihi

    BalasPadam
  6. Sis suka Mamee Kari Berapi Extra Pedas, memang kaw!

    BalasPadam
  7. mmg SEDAP dimkn bergitu saje..eh..eh...

    BalasPadam
  8. kari sedap, asam laksa pun sedap..hihihihi

    BalasPadam
  9. jarang makan jenama maggi sebab mak x kasi sangat. tapi kalau makan mi segera, suka yang pedas atau pedas gila-gila.

    BalasPadam
  10. Dah setahun xmakan maggie huhu
    paling suka maggi kari taruk telur ckit hiris bawang merah ckit perghhh sedapppp

    BalasPadam
  11. Akak jarangggggg mkn maggi... Kalo rasa nak makan baru makan

    BalasPadam
  12. done follow #219

    Jemput join my giveaway babe http://impianacikyaanie.blogspot.my/2017/11/giveaway-by-yanieninie.html

    BalasPadam
  13. Maggie kari , maggie tomyam & maggie asam laksa itu memang feveret CCL

    BalasPadam