Nasi dagang kak pah pantai batu buruk kuala terengganu

Assalamualaikum.Hai..rabia baru je balik dari kedai makan nasi dagang kak pah pantai buruk kuala terengganu..

Sedapp sangat nasi dagang kak pah ni.Pagi-pagi pukul 7.45 tu kena ada dah dekat kedai ni.

Sebab ramai sangat orang beratur . Semata-mata nak makan nasi dagang kak pah ni.

Famous lah nasi dagang kak pah ni.

Orang terengganu wajib pergi makan dekat sini ya.

Nampak sedap kan..terliur tak? SEDAP TAU.. ☺😊 rugi tak makan tau.

Jomm makan nasi dagang kak pah.

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. sedapnyaa nasi dagang.. lama dah tak balik ganu.. rindu dah..

    BalasPadam
  2. salam rabia .sedap aih makan nasi dagang terliur lak akak hii

    BalasPadam
  3. Lama tak pergi Terengganu.. Nanti kalau pergi boleh la singgah sini

    BalasPadam
  4. sedap. mana acar timunnya? akk bertambah kalu mkn nasi dagang ni.. terliur dah :)

    Jemput singgah baca artikel terbaru saya

    BalasPadam
  5. Memang big fan nasi dagang. Org kuantan makan Kat tanjung api

    BalasPadam
  6. Lama tak makan nasi dagang terengganu.. nanti bila g sana boleh try ni

    BalasPadam
  7. mmmm.. nasi tu mcm tak cukup je untuk saya 😅

    BalasPadam