Nasi goreng merah

Assalamualaikum.Rabia baru je balik dari kolej ni.Class dari pagi sampai petang.

Nasi goreng merah?Rabia makan nasi goreng merah ni dengan kawan-kawan sekolej tadi .

Kedai ni dekat sangat dengan kolej rabia.

Sedappnya..Dah lah sup nya sedap..Nasi goreng merah ni harganya rm4.00 je.


Puas hati makan nasi goreng ni..Kalau macam tu..Setiap hari lah rabia makan nasi goreng ni

Nak belajar nanti memang senang sangat ilmu nak masuk dalam minda ni..Hehehehe..

Haruslah makan banyak.Baru ada tenaga nak belajar kan..

Nampak banyak nasi goreng ni kan.RM 4.00 pulak tu..

Air? Rabia minum air kosong je.Rabia bekal botol air.

Tak suka sangat minum minuman manis ni.Alaa.jaga kesihatan dan kecantikan kan.

Terliur tak?Hehehe.terliur kan..Rasa nak tambah 1 pinggan lagi.Badan nampak kecik tapi kuat makan.

RABIAHTUL ADAWIYAH ABDUL GHANI 

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. terliur laa....nk cari nasi goreng gak la satg

    BalasPadam
  2. Rajin cik adik memasak..bertuah mak bapa gitu

    BalasPadam
  3. @Etuza Etuza bukan saya masak.saya makan dekat kedai lah

    BalasPadam
  4. Lapar semula lepas tengok entri ni. huhu

    BalasPadam