Assignment lesson plan

12
Assalamualaikum semua. Hmm..penat sangat hari ini. Balik dari tadika je Rabia terus tidur. Hmmm nak siapkan lesson plan report tu semua.

Tapi nasib baik lah ada group. Sebab lesson plan tu aku dah siapkan okeyyy. Penat tau nak buat lesson plan ni. Harap group assignment aku berikan kerjasama ya.

Mood aku agak swing hari ini. Entah lah kenapa aku jadi macam ni. Maybe dah bosan dengan melihat kerenah kawan-kawan aku ni.

But aku nak teruskan juga habiskan diploma ni. But jangan sampai aku pengsan pula. Jangan sampai mental exhausted aku yang dulu kembali lagi. Aku nak belajar ni.



Thank you anak-anak teacher semua. Sebab bagi kerjasama. Dengar cakap teacher. Teacher sayang korang semua. We love u all ❤️

Nanti teacher cuci gambar ya. Hehhe. Tadi kan ada 2 budak tu namanya Melissa dan nayli. Teacher Rabia rakam video dia. Apabila dia melihat muka dia dekat status WhatsApp teacher Rabia ni. Dia suka gelak ketawa pula. Tahulah muka dia ada dalam video. Mesti dia happy kan.

Suka lah tu lihat diri sendiri dalam video tu. Teacher nak rakam video awak semua nak buat kenangan .

Cepat-cepat lah habis belajar ni. Aku bosan la mengadap assignment ni semua. Dengan kerenah perangai kawan-kawan lagi. Stress tau . But aku bersyukur sebab my parents always bagi support dekat aku.

Biasalah mood ni. Kadang-kadang aku terikut-ikut dengan perasaan sangat kot. Tiba-tiba rasa sedih je sejak akhir-akhir ni.

Aku just nak minta korang semua doakan aku ya. Please doakan kesihatan aku juga. Semoga baik-baik sahaja ya. Thank your for read my blog 💜 

Catat Ulasan

12Ulasan
  1. Semoga berjaya dengan apa yang Rabia ceburi.. Jangan stress2x... Di dunia luar lebih mencabar dari zaman belajar... Belajarlah betul3x ye..

    BalasPadam
  2. Bagus tu ada semangat utk belajar, jgn cepat putus asa utk masa depan, rezeki ada di mana2, tanamkan semangat utk capai cita2, nti menyesal plk bila tak dpt belajar.

    BalasPadam
  3. Jgn cepat tress, kena tanamkan rasa bersyukur apa yg ada dan ikhlas apa yg dilakukan

    BalasPadam
  4. Semoga dipermudahkan segala urusan belajar Rabia. Aamin

    BalasPadam
  5. Gogo Rabia. Jangan mudah mengalah. Dan semoga dipermudahkan semua berkaitan belajar.

    BalasPadam
  6. All the best Rabia .. Jaga kesihatan tu,, jaga kesihatan juga..

    BalasPadam
  7. Semoga Rabia dipermudahkan urusan..
    Comel anak2 tadika..

    BalasPadam
  8. semoga selalu dalam keadaan baik-baik hendaknya..

    aamiin

    BalasPadam
  9. Seronoknya layan budak2.. Rabia dh sihat kesekarangjgn stress ye

    BalasPadam
  10. nampak sgt seronok lah assignment rabia.
    bersama anak-anak kecil tu.
    seronok!

    BalasPadam
Catat Ulasan