Cari-cari terjumpa beg comel ni dalam bilik

ASSALAMUALAIKUM.Selamat pagi.Alhamdulillah rabia jumpa pun beg kecik comel ni dalam bilik.Beg ni sesuai untuk letak alat mekap.

Beg ni dah lama dah.Masa rabia sekolah rendah dah ada beg ni.Rabia kan suka bergaya.

Cantik kan beg ni.
Cantik kan beg ni.Siap tulis beauty tu.Kemas-kemas bilik terjumpa pulak beg comel ni.

Bolehlah rabia nak letak alat mekap.Masa kecik-kecik pun rabia dah ada beg ni kan. WARNA PINK PULAK TU.RABIA MEMANG SUKA WARNA PINK.Rabia ni kan peminat warna pink.

Lepas ni boleh bawa beg ni ke mana-mana je . Kecik pulak tu. Rindu nak pakai beg ni .

Rabiahtul adawiyah abdul ghani 

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Woww, Pink..I love Pink too~
    Rabia, jomlah join giveaway Nona here ~
    http://nonasani.blogspot.my/2018/03/giveaway-hi-nona.html

    BalasPadam
  2. tak minat pink tapi mesti fluffy kan beg ni

    BalasPadam
  3. Beg ni masa Rabia umur berapa? :)

    BalasPadam
  4. Girly sangat beg rabia ni. hehe

    BalasPadam