Cover buku kisah blogger rabiahtul adawiyah dah siap

6
Assalamualaikum.Selamat pagi.Alhamdulillah rabia dah tukar cover buku rabia ni.

Tetapi manuskrip ni banyak lagi tak siap.2-3 bulan juga baru siap.Lepas dah settle semua.Maybe rabia akan jual buku ni kepada pensyarah dan kawan-kawan.Yang lain kalau nak beli boleh PM rabia ya.

Entahlah jadi ke tidak manuskrip ni.hehehe.sebab rabia nak terbit sendiri.Sebab rabia tak ada banyak masa kan.Nak settle pasal business lagi,study lagi.

Foto Rabiahtul Adawiyah.

Rabia nak minta pendapat ni.. Apa yang harus rabia tulis lagi di dalam buku ini? Tolong share ya.Pengalaman ketika jadi blogger ke.atau apa-apa je lah.

Semua yang rabia tulis dalam manuskrip tu disebabkan dah ada gambar.So rabia bolehlah menulis berdasarkan gambar yang rabia ada tu.

Mohon tunjuk ajar kepada rabia ya.

terima kasih.

blogger : rabiahtul adawiyah abdul ghani 

Catat Ulasan

6Ulasan
  1. Rabia, cover buku tu ok, cuma kalau buat dlm bentuk grafik mngkin lebih cantik.
    Mungkin sebelum rabia siapkan manuskrip tu, rabia boleh pergi ke kelas penulisan . kat sana nanti lagi banyak tips rabia dapat untuk buat buku rabia lebih menarik.

    BalasPadam
  2. Semoga apa yang Rabia usahakan dan impikan tercapai. Jangan terus give up bila kita gagal. Gagal sekali tak bermakna kita akan gagal selamanya. Apa apa pun best of luck ye

    BalasPadam
  3. All the best Rabia :)
    Hopefully manuskrip Rabia berjalan dgn baik ..

    BalasPadam
  4. All the best rabia.. menulis datang dri hati. InshaAllah rabia boleh. Bab cover buku tu boleh improve lg tentanh design nya.

    BalasPadam
Catat Ulasan