Rabia beli buku the crown book five of the selection series

Assalamualaikum.salam jumaat.selamat petang.

Rabia baru je balik dari kedai buku.Sejak akhir-akhir ni rabia suka membaca buku.

Kalau dulu,rabia langsung tak minat membaca buku dan tak sentuh buku pun.

Sekarang dah ada kesedaran bahawa membaca buku itu penting.Untuk dapat kan ilmu pengetahuan.

Rabia beli buku yang bertajuk the crown book five of the selection series.

Dia ada banyak jenis buku ni.5 jenis buku ni.

Rabia beli yang buku warna purple ni

Nanti rabia nak baca tau.Nanti nak beli banyak lagi buku.Membaca itu satu ilmu jugak.Makin banyak dapat ilmu.Makin kita pandai.

Jangan lupa beli buku ni di kedai berhampiran anda.

Blogger-rabiahtul adawiyah abdul ghani

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Nanti dah habis baca bolehlah buat review pula ;-)

    BalasPadam
  2. Nnti review ya..mcmana kish buku ni

    BalasPadam
  3. Macam best je citer nih. Nanti review ye novel ni

    BalasPadam
  4. Macam menarik juga novel ni.. Nanti boleh la bagi review untuk kami semua baca...

    Apa2 pun.. Nak jadi blogger yang banyak pengetahuan memang kena bermula dengan pembacaan. Dari situ idea muncul

    BalasPadam