Tudung duck RM 55

Assalamualaikum.Hari ini rabia beli tudung jenama duck yang berharga RM 55. Rabia beli kedai berhampiran dengan kolej .
Mahal kan RM 55. Tapi disebabkan rabia suka tengok corak tudung ni.

Lawa kan corak tudung ni.Ada banyak lagi warna.
Ada yang warna bercorak.Ada warna kosong.

Kalau macam ni hari-hari i shopping kan.Geram sgt tengok corak warna tudung duck ni.

Okeylah rabia nak buat assigment ni. Esok rasa nak beli pulak tudung duck ni.Maklumlah tudung dalam almari dah berkurang dah.

Jadi pelajar ni banyak kena salin tudung.Always tukar tudung.Sekejap pakai bawal.Sekejap pakai instant shawl.

Blogger: rabiahtul adawiyah abdul ghani 

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. beruntung rabia jd student tukar tudung selalu... akak yg dh bekerja ni nak beli tudung RM10 pun pk byk kali... last2 pujuk hati tudung dh byk pakai jer yg mana ada... hahahaha

    BalasPadam
  2. inspired vietnam ke? kalo rm55 kira murah kot. kalo ori duck plain sja dah rm100++ tepuk dahi punya harga. kalo printed lagi lah beratus2.

    BalasPadam
  3. kalau dah keperluan dan minat..

    harga RM55 tak mahal sangat

    BalasPadam
  4. Mahal juga rm55 bagi kita. Tapi rezeki awak,hehehE,kalau dah minat,tak ada masalah.

    BalasPadam
  5. Mahal juga harga tudung tu mesti menarik kan

    BalasPadam
  6. untuk duck 55 tak mahal sangat dah rabia sebab hrga asal dia allahuuuuuu.
    nanti ootd pulak ye.

    BalasPadam
  7. Wah beli duck. Terbaik lah rabia.

    BalasPadam
  8. Selfie sikit gayakan tudung tu Rabia, hihi.

    BalasPadam
  9. duck harga dia mmg gitu kan.. teringin jgk nk pakai tp xtaw bila ada rezeki :)

    BalasPadam