Floor plan nursery

16
Assalamualaikum

Hari ini done presentation floor plan nursery.

Aku present sorang- sorang je. No group anymore.Aku present sorang pun ok je.

Jenis aku,aku suka siapkan assignment awal-awal.Tak suka lambat-lambat.


Alhamdulillah terima kasih to my parent too sebab selalu bantu Rabia.

Aku siap bawa balik pula floor plan ni.

Aku guna bahan terpakai je.

1.Straw
2.Cawan cupcake
3.Congkak

Dan macam-macam lagi lah aku letak dalam floor plan tu.

Next, aku nak study pula ni. Exam dah nak dekat dah. Last year exam,aku just buat nota ringkas je.

Eh apa ni aku mengarut ni.Done presentation for today.Thank you . That's all for today .

Aku nak simpan dalam bilik lah nanti floor plan ni. Cantik kan?

Kawan aku puji tadi,cantiknya hehehe thank you akma.

Walaupun aku sorang present,buat assignment sorang-sorang. Aku ok je.

Yang penting,kena submit assignment awal-awal. Doakan aku semoga aku berjaya habiskan diploma ni.

Lepas habis study aku nak kerja. Nak kahwin. Eh nak kahwin lah pulak.


Catat Ulasan

16Ulasan
  1. menarik nyer, rabia.
    akak doakan rabia grad with flying colours ye :)
    in shaa Allah.
    yg penting rajin.

    BalasPadam
  2. Cantik floor plan Rabia..
    semoga semua urusan rabia untuk Diploma ini dipermudahkan..

    BalasPadam
  3. wah tahniah! berapa lama nk siapkan ni?

    BalasPadam
  4. hai rabia..
    yaya blogwalking...
    btw tahniah dan semoga urusan pelajaran rabia di permudahkan..aminnn

    BalasPadam
  5. Cantik Rabia, btw mana part yang letak congkak tu? Tak jumpa kat mana..

    BalasPadam
  6. Ika pun pernah buat benda ni. Tapi ika buat warehouse. Apa pun. All the best Rabia.
    Satu benda saja ika nak share dgn Rabia. Kita kena jgk work in team jugak kadang tu sbb dari situ
    kita akan belajar apa itu teamwork. Kita akan tahu lebih banyak pe'el org. Nanti dh kerja lebih
    dari tu kita kena hadapi. Hee.

    Apa pun. Semoga berjaya Raba. ✌🏻

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/03/book-review-bila-cinta-milik-dia-by.html?m=1

    BalasPadam
  7. cantik n simple je. tingat pulak dulu kena siapkan model ala2 cemni jugak. memang mak ayah le tolong haha..

    BalasPadam
  8. comel tul plan lantai rabia. In Shaa Allah, bila abis diploma nanti ada la tu yg masuk meminang. Aamiin...

    BalasPadam
  9. Amboi dh ada perancangan nak kawen. Hehe

    BalasPadam
  10. Okay... Nice plan Rabia tu...

    Amboi...Ade plan nak kawen dah ye... Hehe..

    BalasPadam
  11. goodluck next exam sis! hehe

    https://mylittlestoryi.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. cantik floor plan tu, boleh dah fikir bab kahwen tak salah pun !

    BalasPadam
  13. Cantiknya bagus Rabia x suka tangguh2

    BalasPadam
Catat Ulasan