Rezeki aku

12
Assalamualaikum semua. Alhamdulillah rezeki turun mencurah-curah dekat Rabia .

I menang handbag pulak. Rezeki bercontest. Alhamdulillah syukur kepada mu ya Allah.


Rezeki menang contest bag lepas tu rezeki aku pada hari ini ialah



U all doakan Rabia ya. InsyaAllah aku dapat pekerjaan ini. Dari dulu lagi isi spa8inew ni. Rezeki aku pada hari ini. Dapat jadi pembantu pengurusan murid okey dah .
Aamiin .
Doakan Rabia ya.InsyaAllah berkat doa umi ayah,kawan-kawan ku . Alhamdulillah pelbagai rezeki aku dapat .

Catat Ulasan

12Ulasan
  1. alhamdulillah..tahniah rabia..:)

    BalasPadam
  2. Congratulations rabia! And all the best jugak untuk peperiksaan tu. Semoga dipermudahkan segala urusan aamiin :3

    BalasPadam
  3. insyaallah..semoga online interview tu dipermudahkan. Tenang, jangan gugup.

    BalasPadam
  4. alhamdulillah. tahniah dear & all the best utk exam tu!!!

    BalasPadam
  5. tahniah n alhamdulillah rabia..good luck for the exam..moga rezeki rabia,dpt jadi kakitgn gomen..

    BalasPadam
  6. semoga rabia berjaya menjadi kakitangan awam nanti. In Shaa Allah...

    BalasPadam
  7. aamin insyallah. semoga semua urusan dipermudahkan =)

    BalasPadam
Catat Ulasan