OOTD baju kurung moden

23
Assalamualaikum semua. Rabia on the way nak pergi ke class ni.

Sebelum tu Rabia nak post gambar ootd sebelum pergi ke kelas dulu. Cantik dan ayu tak Rabia? Hehehe..Sejenis suka pakai baju macam ni. Rabia tak suka pakai skirt or dress. Seluar jeans pun tak suka pakai. Dekat rumah sendiri pun kan,Rabia pakai baju kurung. Sebab pakai baju kurung ni nampak ayu dan manis je. 



Ketika saya bercuti di Kota Bharu sempena hari deepavali baru-baru ini . Saya sekeluarga berkesempatan membeli belah di Bazar Tok Guru kerana ia nya berdekatan dengan Hotel Perdana yang kami menginap.

Ketika meninjau-ninjau kedai-kedai yang ada, Saya melihat satu pasang baju yang menarik perhatian saya kerana warna dan corak nya.

Harga baju ini Rm 100 sepasang siap dijahit . 

Kedai nya beralamat :

MEY BATIK
A 260 & 261,Aras Bawah
Bazar Tok Guru, Jalan Sultan Ibrahim
15000 Kota Bharu,Kelantan 

Owner kedai begitu baik dan mesra melayan kami walaupun ketika itu dia baru sahaja membuka kedai. ''Iyalah'' ... Kami datang terlalu awal jam 9.00 pagi. 

Akhirnya ayah saya membeli 2 pasang baju batik dan salah satunya saya memakai sekarang. 

Catat Ulasan

23Ulasan
  1. cantik!
    akk pon ade blanje ootd kat blog.. hihi

    BalasPadam
  2. Nampak ayu je rabia pakai warna putih camtu XD

    BalasPadam
  3. Anggun bila Rabia pakai baju kurung batik ni...
    Bape rego tu?

    BalasPadam
  4. Cantik warna baju Rabia. Kak Yaya pun berkenan dengan baju kurung design simple dan warna lembut macam ni.

    BalasPadam
  5. Cantik dan ayu je . Saya pun tak pernah ada baju batik lagi .

    BalasPadam
  6. cantik baju rabia ... padanan corak dan warna yg menarik

    BalasPadam
  7. cantik warna dan corak tu rabia. sesuai dengan rabia. kira murah juga tu siap upah jahit

    BalasPadam
  8. ya...cantik.

    baju sepadan dengan tudung..termasuk orangnya hehehe

    BalasPadam
  9. cantikk.. harga tu kira murah jgk,sbb sllunya batik hrga mahal kan..dah la siap jahit da..berbaloi2

    BalasPadam
  10. baaju batik memang cantik..
    cuma malas nak berperang gosok hahaha..

    BalasPadam
  11. Balasan
    1. wah saya belajar sesuatu yg baru harini. hehehehhee

      Padam
  12. kak ana suka warnanya , lembut je :)

    BalasPadam
  13. Sweet warna baju kurung Rabia, nampak ayu si Pemakai ;)

    BalasPadam
  14. cantik la. i really love the pattern

    BalasPadam
  15. Sukalah color baju Rabia.. softand sweet

    BalasPadam
  16. aida x byk baju batik, rabia.
    dah lama tak membeli. yg lama2 dulu ada la beberapa psg.
    cantik baju rabia. berseri!

    BalasPadam
Catat Ulasan