Gambar zaman bila ni

 Assalamualaikum semua. Throwback gambar kejap 😂 . 

Gambar ni masa pergi singapore with my family tau . 



Saja je nak banding gambar zaman dulu dengan zaman sekarang ni. 😍 

Kalau tengok kan budak budak sekolah sekarang pun cantikkk kan. 

Zaman I sekolah dulu kena buli sokmo di budak lelaki 🥺. Dikatakan hodoh la. 

Tahu la muka saya ni berjerawat dulu. Hitam gelap muka saya dulu. 

Sekarang noo kulit gelap dah. Rajin sekarang makan vitamin c flavettes. 

Gambar lama yang ni je yang ada. 

6 ulasan:

  1. eh eh kita makan vitc yg sama eheheh

    BalasPadam
  2. standard la budak sekolah gelap sikit...

    BalasPadam
  3. Haha budak sekolah gelap tu biasa. Bukan setakat gelap, selekeh lagi.. huhuuuu (mengata diri sendiri masa dulu2)

    BalasPadam
  4. Teringin pulak nak cuba makan vitamin yang Rabia consume tu. Nanti nak cuba la :)

    BalasPadam