Khamis, 24 Mei 2018

Berbuka puasa dengan beli nasi goreng ayam crispy rm 5.00 di bazar ramadhan

Assalamualaikum.Salam ramadhan al mubarak.Hari ini rabia dengan keluarga dan juga nenek pergi bazar ramadhan je.

Rabia beli nasi goreng ayam crispy rm 5.00 di bazar ramadhan batu buruk.Yeahhh my fav food kan sentiasa ada di bazar.


Nasi goreng ayam crispy

Nampak macam sedapppp jer..hehehehhee..tak sabar nak makan ni..

Sedap ke tidakkkk u alls? Terliur tak? hahahahhahaa..

Eh dah pukul 6.53 pm ni..Eh eh air tak sedia lagi ni..

Okeylah nanti rabia beritahu ye sedap ke tidak nasi goreng ni.

Assalamualaikum.

Bagikan

Jangan lewatkan

Berbuka puasa dengan beli nasi goreng ayam crispy rm 5.00 di bazar ramadhan
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

11 coment�rios

Tulis coment�rios
avatar
24 Mei 2018 6:47 PG

Lawa template ni rabia

Reply
avatar
24 Mei 2018 12:01 PTG

Dah lama tak makan ayam T_T

Reply
avatar
24 Mei 2018 4:49 PTG

lazatnya nasi ayam tu kan? abe kie pun berbuka simple2 aje. cukuplah dengan air, kurma, nasi, 1 jenis lauk n sayur je.

Reply
avatar
25 Mei 2018 10:52 PG

nasib lah tengok ni waktu malam, kalau tengah hari mau meleleh air liur hehe ^^

Reply
avatar
27 Mei 2018 9:50 PG

Walaupun menu ringkas tapi nampak sedap aje..

Reply
avatar
27 Mei 2018 5:41 PTG

Sedap ke tak rabia? Nampak menarik tu.

Reply
avatar
27 Mei 2018 11:21 PTG

Aduh terliur buka siang siang, haha semua nampak sedap. Panas panas ni licin hehe

Reply
avatar
7 Jun 2018 9:59 PTG

ayam goreng gitu feveret Ijat, rabia.
ayam abis dulu!
then baru Ijat makan nasi hi hi hi...

Reply
avatar
8 Jun 2018 2:43 PTG

kalau lapar ni semua benda nampak sedap

Reply
avatar
25 Jun 2018 9:42 PTG

nampak sedap. mek bet mesti sedap waluapun dh tk nmpk garing.

Reply