Berbuka puasa dengan beli nasi goreng ayam crispy rm 5.00 di bazar ramadhan

Assalamualaikum.Salam ramadhan al mubarak.Hari ini rabia dengan keluarga dan juga nenek pergi bazar ramadhan je.

Rabia beli nasi goreng ayam crispy rm 5.00 di bazar ramadhan batu buruk.Yeahhh my fav food kan sentiasa ada di bazar.


Nasi goreng ayam crispy

Nampak macam sedapppp jer..hehehehhee..tak sabar nak makan ni..

Sedap ke tidakkkk u alls? Terliur tak? hahahahhahaa..

Eh dah pukul 6.53 pm ni..Eh eh air tak sedia lagi ni..

Okeylah nanti rabia beritahu ye sedap ke tidak nasi goreng ni.

Assalamualaikum.
Share:

10 ulasan:

  1. Dah lama tak makan ayam T_T

    BalasPadam
  2. lazatnya nasi ayam tu kan? abe kie pun berbuka simple2 aje. cukuplah dengan air, kurma, nasi, 1 jenis lauk n sayur je.

    BalasPadam
  3. nasib lah tengok ni waktu malam, kalau tengah hari mau meleleh air liur hehe ^^

    BalasPadam
  4. Walaupun menu ringkas tapi nampak sedap aje..

    BalasPadam
  5. Sedap ke tak rabia? Nampak menarik tu.

    BalasPadam
  6. Aduh terliur buka siang siang, haha semua nampak sedap. Panas panas ni licin hehe

    BalasPadam
  7. ayam goreng gitu feveret Ijat, rabia.
    ayam abis dulu!
    then baru Ijat makan nasi hi hi hi...

    BalasPadam
  8. kalau lapar ni semua benda nampak sedap

    BalasPadam