Crunchy oat granola

Hi, Assalamualaikum. Semalam kan Rabia dan umi ayah pergi beli crunchy oat granola.

Ya Allah,try makan semalam oat granola ni.Sedapnya. Kitaorang makan macam tu je.Tak ada susu pun.

Rabia ada melihat beberapa feedback mereka yang makan oat granola ni. Dia kata makan oat granola ni jadi kurus?

Ya ke ? That why Rabia makan ni. Sebab berat dah naik ni. 50 kg . Selama ni berat Rabia 45 kg je. Aduhai banyak sangat makan makanan ringan kot.

Ada rasa masam-masam manis gitu. 
Ada 3 jenis oat granola kan?
Lepas ni nak beli lagi lah. Patut ramai yang beli. Dah jatuh hati dekat oat granola ni.

Korang dah beli ke? Komen feedback korang sikit . 

Dah makan ke oat granola ni?


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. belum try lagi pun, haha,
    ada jugak dgr org nk diet mkn benda ni jer..

    BalasPadam
  2. sedapppp. i've had those. love itttt

    BalasPadam
  3. nak try cari la nanti.. tq rabia sharing

    BalasPadam
  4. Makan dengan susu or yogurt sedap tau Rabia ...

    BalasPadam
  5. aida x dpt nak komen.
    sebab tak makan pun oat ni.
    tapi, ramai ofismet beli dari sorang ofismet ni.
    diorang kata utk diet, rabia.
    ramai yg beli, maksud nyer mujarab la tu.

    BalasPadam
  6. tak pernah try lagi oat granola ni tapi memang bagus untuk yang nak kuruskan badan sebab tak banyak kalori

    BalasPadam
  7. Nampak macam sedap je tu rabia. Nanti nak try cari la

    BalasPadam
  8. tk pernah try lagi. kalau kata granola boleh kuruskan badan tu tk berapa tepat sebenarnya rabia. try google search.

    BalasPadam