Selasa, 25 Jun 2019

Ikan bakar pantai timur

Assalamualaikum semua. Rabia baru balik dari kelas terus singgah makan di kedai ikan bakar pantai timur batu buruk Kuala Terengganu.


Jus tembikai Dan Jus Oren


Nasi Goreng Biasa & Nasi Goreng Sotong


Sup tulang

Rabia makan Nasi Goreng Sotong.My mum pun makan nasi goreng sotong. Ayah Rabia pula makan Nasi Goreng Putih Biasa.

Perghhh.Memang sedap lah Nasi Goreng nya. U all datang ke Terengganu wajib cuba nasi goreng sotong dan juga sup tulangnya.

Alhamdulillah kenyang perut ni. Malam nanti memang tak makan dah.

U all tengok entry ni mesti terliur kan? Apalagi cepat pergi makan sekarang. 

Malam diet kan. So makan petang je lah. 

Sotong celup tepung pun ada, tomyam pun ada.Sate pun ada juga.

7 ulasan: