Ahad, 23 Jun 2019

Selfie with my classmates

Assalamualaikum semua.. Hi u all. Morning semua..Hari ini kitaorang selfie dalam kelas.



Selfie dengan mek comel iffah ni

Gambar ini akan ku simpan dalam pendrive dan tunggu masa je nak pergi cuci gambar. 

Semua gambar 2019 letak dalam pendrive dah. Nak pergi cuci gambar dekat kedai cuci gambar bandar Kuala Terengganu je. 

Nanti dah cuci Rabia snap picture okey? Akan ku abadikan gambar ini di dalam album baru ku.

Dalam kelas madam tengah mengajar kita pula sibuk selfie.

Hehehe. I ni cute tak ? Ke orang sebelah I yang cute ? 

Dua-dua cute kan. Inilah kenangan gambar ketika belajar di Universiti. 

Habis belajar nanti nak jumpa susah dah kan ? Setakat boleh WhatsApp je lah. Kalau rindu. Tatap lah muka saya di dalam gambar tu.

Bila nak pergi beli album dan cuci gambar ni? Hmm. Tak sabar nak tengok gambar ni di dalam album ku yang cantik nanti tu.

Rabia pakai cermin mata tu ya. Jangan tukar pulak dengan budak cute tu . 

1 ulasan: