Menang giveaway di Instagram

Assalamualaikum semua

Rabia join giveaway dekat Instagram lepas tu Rabia menang giveaway tu.

Rabia pilih cincin tau. Dah tak ada orang nak masuk meminang Rabia. So Rabia join giveaway ini supaya dapat menang cincin ni . Hihi. Eh taklah Rabia saja je join giveaway. Rezeki Raya ni.





Alhamdulillah kak ni kata esok dia pos . Lama dah tak join giveaway. Sambil-sambil scroll Instagram tu Rabia join je lah.

Dapat cincin tu. Cincin tunang pun tak ada lagi. Hihi. Apatah lagi cincin kahwin.

Doakan semoga Rabia dimurahkan rezeki selalu ya.Aaamiin..



Tak sabar nak pakai cincin ni. Nak tunggu cincin tunang dan cincin kahwin lambat lagi lah.



Catat Ulasan

13 Ulasan