Search This Blog

Selasa, 30 November 2021

Beauti tidur lagi di bilik

 Assalamualaikum semua ❤ Bebaskan je beauti ni. Sejak dia kena vaksin kali kedua dan bagi Cucuk  perancang kan. Dia berselera makan. 

Cukuplah jaga dia seekor je. Sebab tu la pergi ke veterinar tu.

Satu lagi nak jaga bab JIRAN 😊 . 

Maksudnya macam rabia cakap hari tu. Rabia tinggal di perumahan teres. Berjiran ramai. Kucing orang lain pun pernah naik atas atap rumah rabia sampai kan tukar baru tau 😊.

Berak kencing atas katil rabia lagi 😆. Kenangan tu. Kucing orang lain berak atas katil I la .





Beauti pernah masuk rumah jiran tauu. So kena alert . 

Sebab tu ramai tanya kenapa kurung dalam sangkar . 

Ada jelah saya bebaskan diaaa . 😊😊😊 

3 ulasan:

  1. ayu memang kurung tommy dlm bilik air, sbb iris takut kucing. bilik air memang utk dia la...so ada space la dia nak lompat ke nak main ke. bila balik..baru ian lepaskan, tu pun..dlm bilik ian je.. sbb iris akan jerit2 bila kucing tu keluar. tommy pun mcm tau la..bila lepas kan dia..memang dia akan terus ke bilik ian.

    BalasPadam
  2. Kalau dia pandai Bal k xpe.. takut dia x pandai cari jalan balik rumah aje kan

    BalasPadam
  3. Ye kakk kesiann kalau dia tak pandai cari jalan balik .

    BalasPadam