Post Page Advertisement [Top]

 Bismillahirahmanirahim . Assalamualaikum selamat pagi.

Siap masak dah pagi ni. Simple breakfast .

Nak tunjuk beli penutup alas makanan ni .

Beli di mydin mall je.


Beli di mydin mall je ni .


Breakfast telur goreng dengan salad , lobak merah dengan sedikit sos cili dengan roti gardenia.

Sorrylah gambar snap macam tu je.

Penat pun . heheh. Tak lama dah nak berangkat ke tanah suci. Penat je akhir akhir ni.

Awak semua makan apa pagi ni?

1 ulasan:

Bottom Ad [Post Page]