Menang contest scrub story

Hai,assalamualaikum 

Hari ini rabia nak beritahu semalam dengar bunyi hon poslaju..Rabia pergi lah keluar rumah.Tengok-tengok abang poslaju hantar parcel dekat rabia.Rupa-rupanya baru lah rabia ingat.Rabia menang contest scrub story.

Rabia cuba pakai pagi tadi..lembut je kulit muka ni..Nak dekat raya dah kan.Mesti lah nak flawless sebelum raya ni.

Terima kasih kak mieza..alhamdulillah rezeki di bulan ramadhan..Syukur alhamdulillah..Ada lagi ni hadiah tau..dari blogger pun ada,kad raya dari blogger..tak sampai lagi parcelnya,Tak apa..rabia tunggu je.Nanti bunyi ping..ping..hah..abang poslaju dah datang dah.

Best jugak pakai scrub story ni.Kalau nak beli pun boleh..Jom korang add facebook kak mieyza zulkifli ni..

FACEBOOK : MIEYZA ZULKIFLI 

Rugi u alls tak cuba..bila dah cuba nanti..flawless lah . raya nanti mesti cantik !

 

Catat Ulasan

9 Ulasan