Sabtu, 13 Januari 2018

Welcome my lecturer

Assalamulaikum ☺ Hai korang. Ingat tak rabia dapat kylie diary yang percuma tu.Kawan rabia bagi ke rabia hari tu.

Rabia hadiahkan kylie diary ni kepada pensyarah rabia.

Rabia menang contest.Bukan rabia sorang pakai tau.Tapi kalau terlampau banyak sangat menang . Rabia akan hadiahkan kepada sesiapa sahaja.




Sama-sama cik .. hihi..cik pakai lah ya. 
Rabia nak tengok makeup look macam mana cik pakai. Mesti lawa kan pesnyarah i pakai nanti . Kylie diary pulak tu .

My lecturer ingatkan buku.Hehehe..kylie diary ni berbentuk buku dan ada cermin tau.

Rabia dah ada banyak eyeshadow.So yang ni tak pakai lah.

Welcome my beautiful lecturer 💙

Tak sabar nak tengok pensyarah rabia pakai eyeshadow ni..

Mesti cantik kan? 😚

Rabiahtul adawiyah 💖


3 ulasan:

  1. Insyaallah.. yang pasti mesti lepas ini lecturer tu nampak berbeza sikit dari sekarang kalau betul dia guna la

    BalasPadam

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI